مایکروسافت زمان برگزاری کنفرانس سالانه بیلد 2024 را اعلام کرد

در این کنفرانس، اخبار جدیدی درباره هوش مصنوعی، Copilot و موارد دیگر اعلام می‌شود.

مایکروسافت اعلام کرد که کنفرانس سالانه بیلد (Build) آن‌ها از ۲۱ تا ۲۳ می (۱ تا ۳ خرداد) در سیاتل برای توسعه‌دهندگان برگزار خواهد شد. در این کنفرانس، اخبار جدیدی درباره هوش مصنوعی، Copilot و موارد دیگری اعلام می‌شود.

مایکروسافت با انتشار یک پست جدید در شبکه اجتماعی ایکس، زمان برگزاری کنفرانس سالانه Build خود را اعلام کرده است. در سال ۲۰۲۳، یک بار دیگر شاهد برگزاری این کنفرانس به‌صورت حضوری بودیم و غول ردموندی قصد دارد تا کنفرانس امسال را هم در سیاتل و هم به صورت آنلاین برگزار کند.

کنفرانس بیلد ۲۰۲۴ مایکروسافت

سال گذشته، این شرکت تلاش‌های خود در زمینه هوش مصنوعی را به نمایش گذاشت که اکنون به‌صورت ابزارهایی مانند Copilot Studio و Windows AI Studio برای توسعه‌دهندگان ارائه شده‌اند. اکنون انتظار می‌رود تا دوباره جاه‌طلبی‌های رو به رشد آن در زمینه هوش مصنوعی ویندوز و مایکروسافت ۳۶۵ یک بار دیگر در کانون توجهات این کنفرانس قرار داشته باشد.

در حال حاضر، مایکروسافت به هیچ برنامه‌ای برای کنفرانس امسال اشاره نکرده و از طریق این صفحه، در حال دعوت‌کردن از شرکت‌کنندگان بالقوه است.

مایکروسافت در چند وقت گذشته روند بسیار خوبی داشته است. ارزش بازار این شرکت، ابتدا اوایل این ماه برای اولین‌بار به ۳ تریلیون دلار رسید و پس از آن نیز، با ارزش بازار ۳.۱۲۵ تریلیون دلار رسماً به باارزش‌ترین شرکت تاریخ تبدیل شد.

در همین حال، غول فناوری امروز قرار است با انتشار یک پادکست، در مورد آینده ایکس باکس توضیحات بیشتری ارائه کند و انتظار می‌رود که در بهار آینده، بیشتر در مورد محصولات جدید سرفیس صحبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *