محصولات بیشتری به قابلیت پشتیبانی از قلم S-Pen مجهز می شوند

کلیک/ سامسونگ طی مراسم آنپکد از گلکسی S21 اولترا مجهز به S-Pen رونمایی کرد. حال خبر رسیده که در آینده نه چندان دور، محصولات بیشتری قابلیت پشتیبانی از این قلم را پیدا خواهند کرد.

هرگاه پای قلم S-Pen به میان می آید، ذهن ما خود به خود به سمت سری نوت سامسونگ متمرکز می شود؛ اما ظاهرا این موضوع در حال تغییر است.

همین دیروز بود که شرکت کره ای از گوشی گلکسی S21 اولترا رونمایی کرد. این اسمارت فون تنها محصول شرکت به غیر از Note بوده که به قابلیت پشتیبانی از قلم S-Pen مجهز شده است؛ هرچند که برخی ویژگی های قلم نوت همچون کنترل بلوتوثی و Air Actions (مجموعه ای از قابلیت های از راه دور) در آن دیده نمی شود. حال خبر رسیده که سامسونگ قصد دارد در آینده، این قابلیت را به محصولات دیگر نیز تعمیم دهد. بدین ترتیب که کاربران می توانند پس از خرید کالای مورد نظر، S-Pen را نیز مانند یک وسیله جانبی در بسته بندی دریافت کنند. 
هنوز دقیقا معلوم نیست که چه دستگاه هایی به قابلیت پشتیانی از S-Pen مجهز می شوند. با این حال رییس شرکت یعنی تی-ام رو ضمن تاکید بر اولویت قرار دادن آسایش کاربران و استفاده بهینه از محصول، نوید آن را داد که محبوب ترین ویژگی سری نوت از این به بعد روی دستگاه های بیشتری قابل استفاده خواهد بود. 

فراموش نکنیم سال گذشته نیز گزارش هایی مبنی بر تجهیز گلکسی فولد (گوشی انعطاف پذیر سامسونگ) به S-Pen مطرح شد که البته تا کنون هیچ یک از آن ها به تایید خود شرکت نرسیده است. با این حال در رویداد آنپکد ثابت شد که زمان زیادی تا ادعای اخیر سامسونگ باقی نمانده و ما به زودی شاهد عرضه S-Pen در بسته بندی محصولات آتی شرکت خواهیم بود. ناگفته نماند که اضافه شدن این ویژگی، افزایش هر چه بیشتر قیمت محصولات را به دنبال دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *