مدل خانگی تلویزیون شفاف ال جی معرفی شد

پاورتل/ مدل جدید تلویزیون شفاف ال جی در جریان نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد که نمایی از آینده نمایشگرهای خانگی ارائه می‌دهد و می‌تواند در اتاق خواب استفاده شود.

این تلویزیون شفاف ال جی که درون یک تخت خواب قرار گرفته، ویژگی‌های تازه‌ای دارد و کیفیت بالاتری نسبت به مدل‌های پیشین ارائه می‌دهد.

این تلویزیون ۵۵ اینچی OLED، از طراحی شفاف بهره می‌برد و حتی وقتی که روشن است، شما می‌توانید اتفاقاتی که در پشت آن رخ می‌دهد را مشاهده کنید. شفافیت این تلویزیون به ۴۰ درصد رسیده که بسیار بالاتر از مدل‌های ال سی دی پیشین است (که تنها دارای ۱۰ درصد شفافیت بودند).

تلویزیون شفاف ال جی ، آغازگر نسلی جدید
شرکت سازنده قصد دارد تا این مدل را به عنوان بخشی از تخت خواب استفاده کند. بدین شکل که با فشردن یک دکمه، به صورت نیمه یا کامل بالا بیاید. این پنل دارای بلندگوهای داخلی هم هست. اگر چه جزئیات بخش صوتی تلویزیون اعلام نشده اما ال جی به این نکته اشاره داشته که از یک تکنولوژی جدید در توسعه آن استفاده شده و اسپیکرها داخل خود فریم قرار گرفته‌اند.

اما این تلویزیون را می‌توانید در بخش‌های دیگر خانه هم استفاده کنید (البته اگر بتوان آن را خریداری کرد که فعلا امکان پذیر نیست). همچنین ال جی می‌خواهد مصارف این تلویزیون را تنها به خانه محدود نکند، بلکه بتوان آن را در رستوران‌ها و مناطق حمل و نقل عمومی نیز به کار گرفت. شرکت سازنده امیدوار است که بتواند این تلویزیون شفاف را در فروشگاه‌های مختلف، قطارها و حتی اتومبیل‌ها نیز ببیند.

البته این اولین تلویزیون شفافی نیست که در نمایشگاه CES به نمایش در آمده است. ما تلویزیون اختصاصی OLED شرکت سامسونگ را دیده‌ایم و همچنین شرکت پاناسونیک در سال ۲۰۱۶، یک نمونه اولیه از مدل شفاف خودش را نشان داده بود (که البته کیفیت HD داشت). این حتی اولین تلویزیون شفاف ال جی نیست، آن‌ها ماه گذشته اعلام کرده بودند که قصد تولید مدل‌های مختلف برای ساختمان‌های تجاری و ادارات را دارند. آن‌ها همچنین در سال ۲۰۱۷، یک مدل ۷۷ اینچی برای تبلیغات را معرفی کرده بودند.

اما این اولین مدلی است که قابلیت استفاده در خانه را دارد و می‌تواند راه را برای مدل‌های پیشرفته و بزرگ‌تری باز کند. هنوز قیمت این تلویزیون اعلام نشده اما نسخه مخصوص تبلیغات آن در ماه اوت سال گذشته، با قیمت ۸۷ هزار دلار در کشور کره جنوبی به فروش رسید. هنوز مشخص نیست که این تلویزیون خانگی به خط تولید می‌رسد یا خیر و شرکت سازنده باید اطلاعات تکمیلی در رابطه با نام آن را نیز اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *