مراحل ساخت بازی Ratchet and Clank: Rift Apart به پایان رسید

پاورتل/ استودیو اینسامنیاک گیمز تایید کرد که بازی Ratchet and Clank: Rift Apart گلد شده است. همچنین اطلاعاتی بیشتر راجع به تروفی‌های بازی در اختیار گیمرها قرار گرفتند.
   
بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) برای پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود. اینسامنیاک گیمز اعلام کرد که پروسه‌ی ساخت این بازی به پایان رسید و رچت اند کلنک ریفت اپارت به اصطلاح گلد شده است. در همین حین اطلاعاتی هم راجع به تروفی‌های بازی Ratchet & Clank: Rift Apart منتشر شدند. زیرا بسیاری از افرادی که از جمع‌آوری تروفی‌های پلاتینیوم پلی استیشن سونی لذت می‌برند، معمولا از اینسامنیاک گیمز برای خلق چالش منطقی در مسیر دریافت تروفی‌ها راضی هستند.

اکنون اعلام شد که دریافت تروفی پلاتینیوم بازی Ratchet & Clank: Rift Apart دشوار نخواهد بود و بازیکن با دقت لازم می‌تواند طی یک دور تجربه‌ی ریفت اپارت، تروفی پلاتینیوم را به‌دست بیاورد. سازنده‌ی بازی می‌گوید که اگر در همان یک دور تجربه واقعا همه‌ی نقاط رچت و کلنک: ریفت اپارت را بگردید و با تمامی سیستم‌های گیم‌پلی همچون آپگریدها تعامل کافی را داشته باشید، می‌توانید در یک مدت‌زمان منطقی تروفی پلاتینیوم را به‌دست بیاورید. بدون اینکه مجبور به تجربه‌ی مجدد بازی Ratchet & Clank: Rift Apart باشید. اینسامنیاک گیمز خبر گلد شدن بازی را هم با پخش یک ویدیو کوتاه از ریوت و دریافت تروفی خاص Gone Gold (گلد شد) اعلام کرد.

در همین حین برای گیمرهایی که به‌دنبال چالش بیشتر هستند، بازی Ratchet & Clank: Rift Apart درجه‌ی سختی سطح بالا و یک حالت چالش‌برانگیز شبیه به نیوگیم‌پلاس را ارائه می‌کند؛ پیروزی در این بخش نیاز به مهارت بالای بازیکن دارد. شما پس از یک دور تجربه‌ی بازی با رفتن به سراغ حالت چالش‌برانگیز، با گجت‌ها و سلاح‌های فراوان کار خود را شروع می‌کنید. اما مقابل چالش‌های بسیار بزرگ‌تری هم قرار می‌گیرید. در نتیجه اینسامنیاک گیمز باور دارد که موفق به برقراری تعادل کلی لازم برای راضی کردن انواع‌واقسام گیمرهای بازی Ratchet & Clank: Rift Apart شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *