مشخصات تبلت آینده ویوو فاش شد

پس انتشار شایعات متعدد درباره مشخصات تبلت آینده ویوو، سال گذشته میلادی معاون اجرایی این شرکت اظهار کرد که تبلتی را در دست توسعه دارند. وی همچنین تأیید کرد که این محصول در نیمه ابتدایی ۲۰۲۲ رسماً معرفی خواهد شد.

تبلت آینده ویوو از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی خواهد کرد

با نزدیک شدن به زمان رونمایی این دستگاه، مشخصات بیشتری درباره تبلت آینده ویوو فاش می‌شود. در حال حاضر افشاگر معروف اطلاعات، یعنی Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو بسیاری از مشخصات تبلت Vivo را منتشر کرد. افشای اطلاعاتی اخیر نشان می‌دهد که تبلت ویوو با تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه خواهد شد. این همان چیپستی است که نیروی پردازشی مورد نیاز شیائومی پد ۵ پرو و ​​همچنین لنوو Xiaoxin Pad Pro 2021 را تامین می‌کند.

                                                                                                                  پست DCS در ویبو

همچنین ادعا می‌شود که این محصول از صفحه نمایشی با حاشیه های کم، رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود تبلت آینده ویوو مانند بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی از پانچ هولی برای دوربین سلفی استفاده کند. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که انرژی مورد نیاز این تبلت توسط یک باتری ۷,۸۶۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از فست شارژ ۴۴ واتی تامین خواهد شد.

                                                                                      می پد ۵ پرو شیائومی نیز از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره مند است

در بخش نرم افزار، انتظار می‌رود این دستگاه از رابط کاربری OriginOS بهره ببرد. همچنین انتظار داریم که این تبلت به راحتی با سایر دستگاه های ویوو کانکت شود و بتوانید محتوای موجود در تبلت را با دیگر دستگاه ها نیز به اشتراک بگذارید.

سال گذشته ویوو علامت تجاری «Vivo Pad» را ثبت کرد. اما تا این لحظه نمی‌دانیم که تبلت آینده این شرکت واقعا با همین نام عرضه می‌شود یا خیر. با توجه به آنکه این محصول تا پایان ماه ژوئن (اوایل تیر ماه ۱۴۰۱) معرفی خواهد شد، انتظار داریم که در ماه های آینده اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شود.

به غیر از ویوو، IQOO نیز قرار است به زودی تبلت خود را عرضه کند. همچنین می‌دانیم که تبلت اوپو نیز در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد. با توجه به مشخصات تبلت آینده ویوو انتظار داریم که این دستگاه با بتواند با سایر رقبای چینی خود به رقابت بپردازد.

*عکس بالای خبر تزیینی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *