مشخصات وان پلاس ۹ پرو در بنچمارک Geekbench دیده شد

پاورتل/ مشخصات وان پلاس ۹ پرو –  OnePlus 9 Pro در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. انتظار می‌رود وان پلاس گوشی حدید خود را اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی کند.

تعدادی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، زمان معرفی پرچمداران جدید خود را برای اوایل سال آینده میلادی تنظیم کرده‌اند. سامسونگ یکی از این تولیدکنندگان است و پیش بینی می‌شود سری جدید گلکسی اس ۲۱ خود را در هفته دوم ژانویه رونمایی کند. طبق گزارشات، وان پلاس نیز سری جدید گوشی‌هایش را در مارس ۲۰۲۱ معرفی می‌کند. درحال حاضر مشخصات وان پلاس ۹ پرو در Geekbench دیده شده و برخی از ویژگی‌های آن لو رفته است.

هفته گذشته شماره مدل گوشی‌های سری وان پلاس ۹ فاش شد. اکنون دستگاهی با شماره مدل منتسب به وان پلاس ۹ پرو در Geekbench دیده شده است. 

گوشی وان پلاس ۹ به اندروید ۱۱ و ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. مادربرد این گوشی با نام رمز “lahaina” اعلام شده و پردازنده هشت‌ هسته‌ای آن فرکانس پایه ۱.۸ گیگاهرتز دارد. این گوشی موفق شده امتیاز ۱۱۲۲ در تست تک هسته‌ای و امتیاز ۲۷۳۳ در عملکرد چند هسته‌ای بدست آورد.

طیق تحقیقات کاربری در شبکه‌ اجتماعی Weibo، این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ مجهز خواهد شد. همانطور که در تصویر دوم مشخص است، پردازنده هشت هسته‌ای این گوشی شامل چهار هسته‌ی ۱.۸۰ گیگاهرتز (پایه)، سه هسته (پرفورمنس) با فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و یک هسته‌ اصلی با قرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز خواهد بود.

سری وان پلاس ۹ به نمایشگر‌های AMOLED با نرخ رفرش بالایی مجهز خواهند شد. طبق شایعات درخصوص مشخصات وان پلاس ۹ پرو ، نمایشگر این گوشی نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز خواهد داشت و در سایر مدل‌ها شاهد نرخ ۱۲۰ هرتز خواهیم بود. همچنین گزارش شده که سری وان پلاس ۹ از شارژر سریع بی‌سیم ۴۰ وات پشتیبانی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *