مشخصات کامل گوشی گلکسی M31 پرایم سامسونگ افشا شد

پاورتل/ سامسونگ بهمن ماه سال گذشته گلکسی M31 را معرفی کرد و در ادامه آن گلکسی M31s را عرضه کرد. اکنون Amazon.in فاش کرده که این غول فناوری کره‌ای به زودی عضوی جدید به سری M اضافه خواهد کرد و نام آن «گلکسی M31 پرایم» است.

آمازون صفحه تبلیغاتی برای این گوشی در سایت ایجاد کرده و ظاهر و مشخصات M31 Prime را به نمایش گذاشته است؛ البته آمازون از این گوشی به عنوان «M31 Prime» در صفحه تبلیغاتی خود نام نمی‌برد و در عوض آن را «گلکسی M پرایم» می‌نامد.

گلکسی M31 پرایم به پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱ با ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. حافظه ذخیره‌سازی نیز دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خواهد داشت که امکان افزایش حجم آن تا ۵۱۲ گیگابایت از طریق اسلات اختصاصی MicroSD فراهم شده است.

گلکسی M31 پرایم باتری فوق‌العاده بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که از طریق درگاه USB-C با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود. این دستگاه دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که قابلیت ضبط ویدئوهای ۴K و اسلوموشن را دارد. پشت دستگاه نیز دوربین چهارگانه‌ای قرار دارد که دوربین‌های آن شامل سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، حسگر اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دو ماژول ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق هستند.

از دیگر مشخصات «M31 پرایم» می‌توان به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. صفحه‌نمایش این گوشی یک بریدگی قطره‌ای با خود به همراه دارد؛ ولی هنوز اندازه و رزولوشن آن مشخص نیست. با این حال، M31 و M31s هر دو صفحه‌نمایش ۶.۴ و ۶.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن +FullHD دارند و انتظار می‌رود که M31 پرایم نیز از صفحه‌نمایش تقریبا مشابهی استفاده کند.

طراحی و مشخصات این گوشی تقریبا مشابه M31 است؛ بنابراین مشخص نیست که چرا سامسونگ احساس نیاز نسبت به معرفی M31 پرایم داشته و قصد عرضه آن را کرده است؛ اما باید منتظر ماند و دید که کره‌ای‌ها چگونه این گوشی را در سبد محصولات خود قرار می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *