مشخصات گوشی تاشوی هواوی Mate X3 افشا شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی تاشوی هواوی Mate X3 منتشر شده و برخی از مشخصات کلیدی این گوشی همزمان با دریافت گواهی TENAA افشا شده است.

چند روز پیش بود که گزارش شد هواوی در حال کار بر روی گوشی تاشوی جدیدی با نام هواوی میت X3 بوده و در همین راستا برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه افشا شده است.

به نظر می‌رسد که زمان عرضه Mate X3 چندان دور نباشد زیرا این گوشی موفق شده گواهی TENAA مربوط به کشور چین را دریافت کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده هواوی میت ایکس ۳ از طراحی تاشو به سمت داخل بهره برده و به نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا مجهز شده است.

همچنین این گوشی به تراشه Kirin 9000 4G مجهز شده و از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و جدیدترین سیستم عامل این شرکت بهره می‌برد. البته اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه Huawei Mate X3 منتشر نشده و فقط یک دستگاه هواوی با شماره مدل PAL-AL00 در اوایل این ماه در پایگاه داده مرجع CMIIT مشاهده شده و در حال حاضر، همان دستگاه تاییدیه TENAA چین را دریافت کرده است.

به نظر می‌آید که گوشی PAL-AL00 یک دستگاه با پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۴G  است و ظهور آن در TENAA نشان‌دهنده عرضه آن در آینده‌ای نزدیک است. هواوی میت ایکس ۳ به‌احتمال‌زیاد دارای فرم فاکتوری بسیار شبیه به مدل قبلی خود خواهد بود، اما باید با تعدادی پیشرفت همراه باشد.

هواوی پیش از این گوشی میت ایکس ۲ اوایل سال گذشته با نمایشگر داخلی تاشو ۸ اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نمایشگر بیرونی ۶.۴۵ اینچی نوع OLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی عرضه شد.

این دستگاه از تراشه Kirin 9000 5G در چین بهره می‌برد و دارای یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو لنز تله‌فوتو و یک لنز فوق‌ عریض نیز است. باتری این گوشی همچنین ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی که از شارژ سریع ۵۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

همچنین نسخه ویژه دیگری از Mate X2 در اواخر سال گذشته به نام Mate X2 Collector’s Edition با قیمت هنگفت ۱۸۹۹۹ یوان (حدود ۳۰۰۰ دلار) عرضه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *