پاورتل/ چند ماهی است که در فروشگاه نرم افزاری پلی استور تعداد قابل توجهی از نظرات انتقادی برای نرم افزار دوربین گوگل ثبت شده است. آنچه اکنون مشخص شده این است که لزوما نرم افزار مقصر عملکرد ناخوشایند نیست. این مشکلی است که برای گوشی های پیکسل اتفاق می افتد، بیشتر سخت افزاری است. همزمان با انبوه شکایات مربوط به تلفن های سری Pixel 2 و Pixel 3 در سال گذشته یا همین موضوع فعلی، حالا می دانید که این مسئله کجاست. بله! مشکل دوربین پیکسل ها احتمالا سخت افزاری است.
مشکل دوربین پیکسل
به گفته برخی از کاربران دستگاه های Pixel 2 و Pixel 3 ، دوربین اصلی در هنگام استفاده فریز می شود. این فریز شدن با یک صفحه سیاه همراه است یا برنامه به طور کامل کرش می شود. جالب اینجاست که این مسئله گاهی اوقات بر روی برنامه های شخص ثالث مانند Snapchat و Duo نیز تأثیر می گذارد.
دلیل دیگری که نشان دهنده وجود یک مشکل سخت افزاری در دوربین اصلی تلفن های Pixel به شمار می رود، این واقعیت است که حتی پس از پاک کردن داده های برنامه و حافظه پنهان نیز همچنان پابرجاست. بازنشانی به کارخانه نیز قادر به حل این مشکل نیست، بنابراین می دانید که واقعا خطا کجاست.
-
باتری موبایل مدل EB-BJ805ABE ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپرساعت مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 Plus
خرید محصول -
تیشرت آستین کوتاه مردانه اسپیور مدل 2M01-9
خرید محصول -
شارژر همراه مایپو مدل Power Cube 5000l ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت
خرید محصول -
پاپیون مردانه ال سی وایکیکی مدل 8W8927Z8-NEWBLACK
خرید محصول -
تی شرت ورزشی زنانه پانیل مدل 183Y
خرید محصول -
شارژر فندکی ریمکس مدل RCC303
خرید محصول -
کاور کوتتسی مدل CS7050-BK مناسب برای اپل واچ ۴۴ میلی متری
خرید محصول -
کفش پیاده روی کد ۳۰۴۰
خرید محصول
بسیاری از نظریه ها ادعا می کنند که به روزرسانی نرم افزار تلفن باعث ایجاد این مشکل شده است. نظریه های دیگر می گویند که آوردن آهنربا در مجاورت دستگاه می تواند مسئله را حل کند.
به نظر می رسد پیکسل ۲ بیشترین تأثیر را در اشکال دوربین داشته باشد. سپس برخی از کاربران پیکسل ۳، پیکسل 3a و پیکسل ۴ نیز تحت تأثیر قرار گرفته اند. طبق گفته Android Police، گوگل خود اخیراً اذعان کرده است که فرسودگی سخت افزار می تواند ناشی از بروز این پیام های خطا هنگام استفاده از برنامه دوربین باشد.
گوگل از کاربران دارای این مشکل دعوت کرده است تا با پشتیبانی مشتری تماس بگیرند و به آنها اجازه دهند تا با تیم متخصص خود این موضوع را بررسی کنند تا از حقایق مطلع شوند. تنها پس از انجام یک مطالعه کافی مبتنی بر داده همراه با تجزیه و تحلیل رفتار سخت افزار، می توان واقعاً دانست که علت واقعی چیست.
شما پیکسل ۳ یا پیکسل ۲ دارید؟ این مشکل را تجربه کردید؟