معرفی اپ – بازی‌ها روی استیم چقدر فروش دارند؟

گیم اسکن/ مگر می‌شود تا حالا اصلا به میزان فروش یک بازی فکر نکرده باشیم؟ مگر می‌شود هر دفعه که درباره‌ی آمار فروش و اعداد و ارقام خبری منتشر می‌شود، سریع دست به ماشین حساب نبریم؟ در این مقاله می‌خواهیم ببینیم بازی‌های روی استیم چقدر فروش دارند؟ آیا همان‌قدری که شنیده‌ایم کم است؟ من می‌خواهم تمام بازی‌های استیم را بررسی کنم و بعد به‌طور خاص به سراغ عناوین مستقل بروم تا ببینم میزان فروش در تناسب با سبک محصول چه تفاوتی می‌کند.

آمار و اطلاعات در https://gamescan.net/?p=70454

دنیای صنعت بازی‌های مستقل، معروف به چالشی بودن است و معمولا خیلی درآمدزا نیست. این صنعت، همواره رقابتی بوده و در طول عمرش از طرف اکثریت مخاطبین، خیلی تقاضا نداشته است. علاوه بر این‌ها، بسیاری از تیم‌های مستقل از شرایط مالی خیلی بالا برخوردار نیستند و برای کسب موفقیت بیشتر پا در مسیر ساخت می‌گذارند.
توسعه‌دهندگان مستقل، معمولا برای توجه به ابعاد کسب و کار و بازاریابی، وقت کافی صرف نمی‌کنند. بودجه‌های پایین برای بازاریابی و عدم اختصاص دادن وقت کافی به آن باعث می‌شود مشتریان بالقوه هیچ‌وقت حتی اسم محصول تولید شده را هم نشنوند. این مقاله می‌خواهد ببیند آیا آمار و داده‌ها هم این ادعا را ثابت می‌کنند یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *