معرفی اپ – بازی/ Bid Wars 2: Business Simulator؛ مناقصه بازها

Bid Wars 2: Auction & Business – جنگ مزایده: امپراطوری بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی Tapps Games است.

همانطور که خود میدانید، شرکت در مناقصه های مختلف و برنده شدن یکی از راه های درآمدزایی است؛ راهی که خیلی به شانس و استعداد شما در این کار بستگی دارد! در بازی پرطرفدار و جالب Bid Wars 2: Auction & Business می توانید به یک مناقصه کار حرفه ای تبدیل شوید! سعی کنید همیشه رقمی را پیشنهاد دهید که رقیبانتان عاجز بمانند! بعد هم آیتم‌هایی که از مناقصه ها می برید را در فروشگاه خود به چندین برابر قیمت بفروشید! این طوری می توانید خیلی زود پولدار شوید و به عنوان یک فرد مشهور در جهان شناخته شوید! سعی کنید در هر مناقصه ای که شرکت می کنید، حتی یک فرصت کوچک را هم از دست ندهید؛ شاید در گوشه یک انباری یا گاراژ شیئ ای قدیمی و در عین حال با ارزش خوابیده باشد که شما می بایست آن را کشف کنید! شانس تان را امتحان کنید و از استعدادتان هم در این کار استفاده کنید؛ شاید بتوانید از یک آیتم به ظاهر به درد نخور سود کلانی بدست آورید! اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و جالب برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Bid Wars 2: Auction & Business نظرتان را جلب میکند!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۸.۰ و بالاتر
حجم: ۱۵۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس (لینک کمکی)

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *