معرفی اپ – بازی/ House Design: Renovation؛ دیزاینی زیبا برای خانه در نظر بگیرید

House Design: Renovation نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Finik games منتشر شده است. استودیو بازی سازی Finik games پیش از این بازی هم بازی‌های خوب دیگری را منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی قابل تحسینی دارد. House Design: Renovation هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی هیجان انگیز و سرگرم کننده تجربه منحصر به فرد دیگری را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. در بازی House Design: Renovation شما در نقش یک طراح داخلی نقش آفرینی می کنید و وظیفه تان این است که خانه های قدیمی را نوسازی کنید. هر مرحله از بازی شما را به چالش جدیدی دعوت می کند و خانه ها در هر مرحله متفاوت هستند و بخش های جدیدی برای نوسازی دارند. به طور مثال، در مراحل ابتدایی خانه ها کوچک هستند و بخش هایی که باید نوسازی شوند فقط شامل اتاق پذیرایی، اتاق خواب، و آشپزخانه می شوند اما در مراحل بالاتر شما باید خانه های بزرگ و عمارت هایی را نوسازی کنید که علاوه بر اتاق پذیرایی، اتاق خواب، و آشپزخانه، شامل حیاط خلوت، حیاط پشتی، باغ، استخر، بالکن، و غیره می‌شوند. بنابراین، اگر به بازی های سبک نوسازی خانه علاقه دارید، House Design: Renovation قطعاً می تواند یک بازی عالی برای سلیقه شما باشد!

House Design: Renovation دارای گیم پلی بسیار ساده ای است و برای تمام سلیقه ها و رده های سنی مناسب است. همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، وظیفه شما در بازی نوسازی خانه های قدیمی است. برای اینکار، شما باید در هر مرحله یک سری پازل های جورچین یا همان پازل های Match-3 را حل کنید. حل کردن پازل ها کار ساده ای است و پازل ها بیشتر جنبه تفننی دارند. برای حل کردن پازل ها کافی است ۳ آیتم مشابه را کنار هم قرار دهید تا حذف شوند. زمانی که تعداد مشخص شده ای از این آیتم ها را حذف کنید برنده می شوید و سکه دریافت می کنید. اگر هم بتوانید بیشتر از ۳ آیتم را حذف کنید و یا آنها را در الگوهای مشخصی حذف کنید پاور آپ و بونس دریافت می کنید و می توانید علی رغم حذف کردن آیتم های بیشتر، سکه های بیشتری هم به دست بیاورید. با سکه هایی که به دست می آورید هم می توانید آیتم های دکوری و آیتم های مورد نیاز برای نوسازی به دست بیاورید. آیتم های دکوری و نوسازی دHouse Design: Renovation بسیار متنوع هستند و از سطل رنگ و کاغذ دیواری گرفته تا صندلی و مبلمان و میز تنیس، هر چیزی که برای نوسازی یک خانه به ذهن تان برسد در بازی وجود دارد. نکته جالبی که در بازی وجود دارد این است که شما در طول بازی با کاراکترهای مختلف و در واقع صاحب خانه ها هم آشنا می شوید که هر کدام خصوصیات اخلاقی خودشان را دارند که در نوع خودش جالب است و بازی را واقگرایانه تر کرده است. شایان ذکر است، بازی از یک فضای گرافیکی بسیار زیبا و سه بعدی و موسیقی متن های ریلکس کننده و آرامش بخش هم استفاده می کند که قعطاً به جذابیت های این بازی می افزایند. 

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۱ و بالاتر
حجم: ۱۴۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *