معرفی اپ – بازی/ Idle Car Factory: Car Builder؛ کارخانه ماشین‌سازی راه بیاندازید

Idle Car Factory بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه ساز کارخانه ماشین سازی و کلیکی از استودیوی LudosProject است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به امروز هزاران بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است.

با نصب Idle Car Factory کارخانه ماشین سازی خودتان را راه بیاندازید و آن را مدیریت کنید! چه افرادی را استخدام می کنید!؟ کدام بناهای کارخانه را ارتقا می دهید!؟ چه ماشین هایی تولید می کنید!؟ این ها همه سوالاتی هستند که پاسخ آنها به شما بستگی دارد! در بازی Idle Car Factory با ایجاد و آپگرید کارگاه ها، استخدام پرسنل و کاهش هزینه های تولید کارخانه تان را بیش از پیش رونق می دهید؛ شما می توانید ماشین های تولیدی تان را با قیمت کمتر ولی سریع تر بفروشید یا صبر کنید تا مشتری خوبی برای آنها پیدا شود و به قیمت بفروشید. تصمیم با شماست؛ در هر حال یادتان باشد آینده کارخانه تان در دستان شماست! اگر به دنبال یک بازی جالب برای پر کردن اوقات فراغت خود هستید بدون شک این بازی نظرتان را جلب میکند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۸۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *