معرفی اپ – بازی/ Ladder Race؛ به مسابقات نردبانی بروید

Ladder Race – مسابقه نردبان عنوان یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی VOODOO منتشر شده است. استودیو بازی سازی VOODOO یکی از معروف‌ترین استودیوهای بازی سازی است که پیش از این هم بازی های زیادی را برای گیمرها منتشر کرده است و امکان ندارد شما گیمر باشید و حداقل یکی از بازی های این استودیو بازی سازی را امتحان نکرده باشید. در این مطلب هم قصد داریم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی به نام Ladder Race را معرفی کنیم. این روزها و با رشد محبوبیت بازی های موبایلی در بین گیمرها، شاهد حضور بازی های ساده با کمپین های بسیار کوتاه هستیم. بازی هایی که بدون داشتن پشتوانه خط داستانی، یک سرگرمی چند ساعته و در مواردی هم یک سرگرمی چند روزه را در اختیار گیمر ها قرار می دهند. این بازی ها از مکانیزم های بسیار ساده ای برای گیم پلی خودشان استفاده می کنند و تمرکز اصلی آنها بیشتر روی همین سادگی است تا بتوانند فن بیس زیادی را از همه رده های سنی به دست بیاورند. بازی پیش رو هم دقیقاً یکی از همین بازی هاست که در گیم پلی خودش از المان های بازی های مسابقه ای و ریسر استفاده می کند و طرفداران بسیار زیادی هم دارد. احتمالاً واژه های مسابقه ای و ریسر شما را یاد ماشین سواری و موتور سواری و دیگر ورزش های اسپورت می اندازند. اما سازندگان Ladder Race تعریف و برداشت متفاوتی از این واژه ها کرده اند و بازی یونیکی را ساخته اند که دوست نداشتن آن تقریباً غیر ممکن است. با پایبندی به سبک بازی های پیشین، Ladder Race یک کاراکتر در اختیارتان قرار می دهد و از شما می خواهد در مسابقات مختلف شرکت کنید و با درست کردن نردبان از موانعی که در مسیر های مسابقه ای پیش رویتان قرار دارد عبور کنید.

بازی Ladder Race از شما می خواهد مهارت هایتان را به چالش بکشید و آنها را تقویت کنید. ساختار بازی به صورت مرحله ای است و در هر مرحله شما باید بتوانید با جمع کردن تکه های نردبان، آنها را در پشت کاراکترتان ذخیره کنید تا بتوانید زمانی که به یک مانع رسیدید در جلوی خودتان نردبان درست کنید و با آن از روی مانع عبور کنید. ممکن است این توضیحات کمی برای شما گنگ باشد اما مطمئن باشید در همان دقایق ابتدایی مرحله اول تمام مکانیزم های گیم پلی بازی را یاد خواهید گرفت. طی چند مرحله هم تمام قواعد بازی دستتان می آید و به راحتی می توانید از موانع عبور کنید. هر مرحله زمانی به پایان می رسد که بتوانید با تکه های نردبان باقی مانده در انتهای مسیر روی یکی از سکوهای امتیازی فرود بیایید. در آخر هم رتبه شما نمایش داده می شود و می توانید امتیاز خودتان را کسب کنید. ظاهر بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و دارای یک استایل مینیمالیستی است. جهان های مختلف بازی خوب کار شده اند و طراحی هنری آنها جالب است. صداگذاری های خاصی در این بازی وجود ندارد اما این یک نقطه ضعف به حساب نمی آید و با توجه به نوع بازی کاملاً قابل درک است. به طور کلی، می توان گفت Ladder Race یک بازی خلاقانه و سرگرم کننده است که قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد و بی شک می تواند رضایتبخش باشد. این بازی برای اثبات خودش از زرق و برق هایی که بازی‌های دیگر استفاده می کنند استفاده نکرده است اما در عین حال تجربه لذت بخش و مفرحی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۱ و بالاتر
حجم: ۷۷ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *