معرفی اپ – بازی/ Magic Siege؛ با جادوی خود دشمن را از پا درآورید

Magic Siege – Defender بازی جدید، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک – برج دفاعی از استودیوی بازیسازی AKPublish pty ltd است.

در بازی Magic Siege – Defender شما به عنوان یک mage به ایفای نقش می پردازید، کسی که هیولاها به قلعه او حمله کرده اند و حالا باید با تمام قوایش جلوی آنها بایستد! شما به مهارت ها و توانایی های جادویی مجهز هستید و به کمک همین توانایی های خاص تان می توانید همه دشمنان را از بین ببرید، فقط باید سرعت عمل بالایی داشته باشید و بدانید از کدام قدرت برای از بین بردن آنها استفاده کنید! با سیستم ارتقای بازی قادرید توانایی های خود را بیش از پیش بکنید و با قدرت بیشتری دشمنان را سرنگون کنید! طیف گسترده ای از زامبی ها و هیولاهای مختلف به سمت قلعه شما می ایند و می بایست با کمک ۴ سلاح جادوگری‌تان و ۴ کتیبه جادوگری که در اختیار دارید آنها را بکشید! دشمنان یکی‌یکی به سمت شما می ایند و باید با لمس صفحه نمایش به سمتشان تیراندازی کنید و آنها را از بین ببرید! اگر از علاقه مندان به بازیهای برج دفاعی هستید بدون شک Magic Siege – Defender نظرتان را جلب میکند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۲۰۸ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *