معرفی اپ – بازی/ Monster Breaker Hero؛ قهرمان شکار هیولا

Monster Breaker Hero یک بازی آرکید از استودیوی بازیسازی Norion Soft می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است. شما در نقش قهرمانی که هیولاها را شکار می کند هستید که باید آجرها را بشکنید و هیولاها را بکشید. حملات سحرآمیز باعث افزایش قدرت شاهزاده خانم می شود و با افزایش قدرت او می توانید شوالیه های بیشتری را مدیریت کنید. همچنین می توانید شوالیه های گرفتار شده را نجات دهید و گروه شوالیه های خود را افزایش دهید و با مدیریت کردن آنها قدرتمند تر شوید. شوالیه های قدرتمند را جمع آوری کنید تا از قلعه محافظت کنید و هیولاها را بکشید و بدین ترتیب مراحل را با موفقیت تکمیل کنید. با استفاده از انواع سحر و جادوی شاهزاده بر هر نوع مشکل غلبه کنید.

Monster Breaker Hero یک RPG جدید است که یک مفهوم ماجراجویی ساده را با آجر شکن ترکیب می کند تا سرگرمی های جدید زیادی را به بازیکنان بدهد. علاوه بر این، آجر شکن از نسل جدید است و همیشه چالش ها یا پیچیدگی های بیشتری را برای بازیکنان ایجاد می کند تا همیشه بهترین تجربه را داشته باشند. آنها همچنین می توانند آزادانه داستان خود را بسازند و قهرمانان دوست داشتنی و قدرتمند بی شماری را در طول سفر خود به خدمت بگیرند.

برخی از ویژگی های بازی Monster Breaker Hero:

شامل انواع هیولا و تم های مختلف
وجود مراحل بسیار و چالش برانگیز
جمع کردن شوالیه های قدرتمند
وجود انواع شوالیه
پشتیبانی از Google tablet

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۱ و بالاتر
حجم: ۵۶ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *