معرفی اپ – بازی/ Paint by Number؛ شماره‌ها را رنگ کنید

Paint by Number Coloring Games یک بازی تخته از استودیوی بازیسازی Better Life Color and Draw می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است که بازیهایی مانند April Coloring – Oil Paint by Number for adults و Happy Color™ – Color by Numberو Calm Colors – Coloring Book و … مانند این برنامه نقاشی می باشد که یک کتاب رنگ آمیزی برای بزرگسالان با اعداد و شماره است. در اینجا با کمک شماره ها رنگ آمیزی کنید. آثار هنری مدرن را براساس اعداد رنگ آمیزی کنید. همه تصاویر با اعداد علامت گذاری می شوند، فقط یک تصویر را انتخاب کنید و با توجه به شماره رنگ آمیزی پالت، روی سلول های رنگ آمیزی مربوطه ضربه بزنید و بدین ترتیب به راحتی می توانید یک اثر هنری را به پایان برسانید و با رنگ آمیزی با اعداد، تصاویر را در مدت کوتاهی زنده کنید. ده ها دسته رنگ آمیزی برای انتخاب مانند حیوانات، عشق، شخصیت، گل و غیره وجود دارد. علاوه بر صفحات رنگ آمیزی معمولی تک رنگ ، صفحات رنگ آمیزی ویژه شگفت انگیز با رنگ گرادیان و تصاویر کاغذ دیواری فوق العاده در اینجا منتظر هستید تا آنها را با کمک اعداد رنگ آمیزی کنید. نقاشی های شاهکار خود را با دوستان و خانواده تان به اشتراک بگذارید و از رنگ آمیزی با اعداد و آثار هنری زیبا با هم لذت ببرید. در اینجا تعداد زیادی از صفحات رنگ آمیزی در این کتاب وجود دارد که می توانید بدون نیاز به مداد یا کاغذ رنگ آمیزی کنید.

برخی از ویژگی های بازی Paint by Number Coloring Games:
راحت و سریع: با اعداد در هر نقطه بدون مداد یا کاغذ مورد نیاز رنگ آمیزی کنید
به روز رسانی هر روزه تصاویر مختلف و منحصر به فرد و صفحات رنگ آمیزی جدید
تنوع زیاد در دسته بندی های موضوعی: حیوانات زیبا، شخصیت ها، گلهای زیبا، مکانهای خیره کننده و بسیاری از موضوعات مختلف دیگر
رنگ آمیزی آسان: از سادگی و سهولت رنگ آمیزی با اعداد و استفاده از برنامه لذت ببرید
اشتراک گذاری سریع، ارسال تعداد آثار هنری رنگ آمیزی شده در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری با دوستان و خانواده ها
کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۶۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *