معرفی اپ – بازی/ Plato؛ مجموعه‌ای از بازی‌های گروهی

Plato – Games & Group Chats – پلاتو: بازی ها و چت های گروهی عنوان شبکه اجتماعی محبوبی است که طی سال های اخیر با پیشرفت زیادی در بین هواداران بازی های آنلاین همراه بوده است. این اپلیکیشن که درواقع یک Social Media چندمنظوره است، پکیجی جذاب از ده ها بازی گروهی و آنلاین است که در قالب یک اپلیکیشن اصلی ارائه شده است. فارسروید به درخواست شما عزیزان آخرین نسخه این اپلیکیشن را تهیه و آماده سازی کرده است. با توجه به اینکه بازی های موبایلی به خصوص بازی های رقابتی آنلاین که ساختار ساده و طراحی های نه چندان گرافیکی دارند محبوبیت مثال زدنی پیدا کرده اند، شرکتی چندملیتی به نام Plato Team Inc. تصمیم گرفت تا با ارائه یک اپلیکیشن بازی محور در قالب یک شبکه اجتماعی جهانی این بازیکنان را گرد هم بیاورد. این شبکه اجتماعی ویژگی های بسیار جذابی دارد. شما با نصب و ملحق شدن به جامعه یک میلیونی پلاتو می‌توانید با کاربران مختلف از سراسر دنیا در ارتباط باشید و با آنها به صورت انفرادی یا گروهی چت کنید و از همه مهمتر و جذاب تر، با آنها در بیشتر از ۳۰ بازی چندنفره و گروهی به صورت آنلاین بازی کرده و به رقابت بپردازید. درواقع پلاتو با جمع آوری ده ها بازی گوناگون و حتی ساخت چندین و چند بازی منحصر به فرد یکی از بهترین مجموعه های بازی های کم حجم را در قالب یک برنامه ارائه کرده است.

برخی از ویژگی های بازی پلاتو (افلاطون) – Plato برای:

در دسترس بودن +۳۰ بازی سرگرم کننده
امکان بازی با دوستان به صورت چند نفره و رقابتی
امکان گرد هم آوردن دوستان خود برای چت به صورت آنلاین
بروزرسانی های منظم و اضافه شدن بازیهای جدید
پشتیبانی از زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
نصب بازی پلاتو اندروید با یک لمس و انتخاب زبان دلخواه از تنظیمات
آپدیت بازی پلاتو به صورت منظم با اضافه شدن ویژگی ها و بازی های جدید
Plato – Games & Group Chats – مجموعه بازیهای آنلاین پلاتو با داشتن بیشتر از ۳۰ بازی متنوع می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. تمام این بازی‌ها ماهیتی چندنفره و آنلاین دارند. اگرچه که بسیاری از بازی‌های این مجموعه قابلیت انجام در حالت دو نفره را دارند اما خیلی دیگر از آنها هم بازی‌هایی با قابلیت تا ۴ نفر همزمان هستند. برخی از بازی های محبوب پلاتو عبارت اند از مواردی همچون Table Soccer, Werewolf, Pool, Ocho, Mini Golf, Bankroll, Conspiracy, 4 in a Row, Sea Battle, Minesweepers, Go Fish, BS, Zombie!, Draw Together, Dots & Boxes, Ludo, Literati, Chess, Big Two, Dice Party, Dominoes, Rock Card, Smugglers Den, Checkers, Reversi, Spades, Backgammon, Go, Hearts, Baloot و Euchre که برای انجام هرکدام از آنها نیاز به هیچگونه پرداخت هزینه و یا آنلاک کردن و … نیست. کاربران مختلف از نقاط گوناگون دنیا تنها با یک ارتباط اینترنتی ساده می توانند به تمامی این بازی ها دسترسی داشته باشند و آنها را با دیگر بازیکنان جهان یا دوستان خود به صورت همزمان بازی کنند. پس اگر به دنبال بازی های سنگین و گرافیکی نیستید و دوست دارید که اوقات فراغت خود را با رقابت در ده ها بازی گروهی آنلاین بگذرانید، شبکه اجتماعی Plato – Games & Group Chats را از دست ندهید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۸۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *