معرفی اپ – بازی/ Pocket Tanks؛ از قوانین فیزیک بی‌نصیب نمانید

Pocket Tanks – تانک های جیبی عنوان یک بازی در ژانر استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی BlitWise Productions, LLC منتشر شده است. از نامش مشخص است که در Pocket Tanks با تانک ها سر و کار دارید. اما ممکن است در نگاه اول این بازی برای شما آنچنان جذاب نباشد. در همان ابتدا می توانید متوجه شوید که این بازی اقتباسی از بازی قدیمی Artillery است، جایی که شما باید زاویه و قدرت شلیکتان را حدس بزنید تا بتوانید از پشت یک تپه به دشمن تان شلیک کنید و پس از اصابت شلیک تان به هدف یک قهقه شیطانی رضایت بخش هم داشته باشید! حالا شاید نظرتان جلب شده باشد و بخواهید به جمع ۵.۰۰۰.۰۰۰ نفری که این بازی را دانلود کرده اند بپیوندید! بله درست است، این بازی بر خلاف ظاهرش بسیار محبوب و سرگرم کننده و اعتیادآور است! بخشی از این محبوبیت قطعاً به علاقه بسیاری از گیمرها به بازی های کلاسیک بر می گردد اما بخش بیشتر آن را می توانیم به پای خلاقیت توسعه دهندگان در افزودن اسلحه های جدید بگذاریم. ارائه شده با آپدیت های مختلف، Pocket Tanks یک بازی فوق العاده است که عشق توسعه دهندگان در آن دیده می شود. علاقه ای که توسعه دهندگان به بازی خودشان دارند به خوبی در آپدیت های جدید نمایان است که این موضوع بالاخص برای گیمرها بسیار خوب است. چراکه به این ترتیب، و برخلاف بسیاری از بازی ها، گیمرها می توانند همیشه به آپدیت های جدید و تجربه بهتر از بازی امیدوار باشند. در حالی که این بازی از یک گرافیک فوق حرفه ای استفاده نمی کند، در عین حال چیزی که در این بازی ارائه شده است قابل تحسین است.

در بازی Pocket Tanks می توانید با هوش مصنوعی، دوستتان، یا به صورت آنلاین با افراد دیگر، به رقبات بپردازید. به هنگام رقابت با هوش مصنوعی می توانید سطح دشواری بازی را انتخاب کنید و یک حالت تمرینی داشته باشید و کمی تجربه به دست بیاورید چراکه در غیر این صورت گیمرهای دیگر می توانند به راحتی شما را سلاخی کنند و نگذارند نفس بکشید. به دلیل وجود تنوع و گوناگونی در اسلحه ها، تعداد زیادی استراتژی برای شما وجود خواهد داشت و همه چیز تنها به نشانه گرفتن و شلیک کردن منتهی نمی شود. برخی از اسلحه ها می توانند اتمی باشند، برخی از آنها می توانند خوشه ای باشند، برخی از آنها می توانند شیمیایی باشند، برخی از آنها می توانند حالت تهاجمی نداشته باشند و بیشتر حالت دفاعی داشته باشند، و برخی از آنها هم … حتماً حساب کار دستتان آمده است و بهتر است که بیشتر اسپویل نکنیم! با وجود اینکه قوانین فیزیک نیوتون به خوبی در فیزیک بازی به کار گرفته شده است، کنترل‌ها بسیار ساده هستند و درجه سختی بازی را به حالت تعادل می رسانند که بیش از حد رقابتی و خسته کننده نباشد. جهان بازی در حالت ۲ بعدی طراحی شده است که دید وسیع و خوبی برای مشاهده تپه‌ها و مشاهده رقیب تان به شما می دهد و نیازی نیست بیش از حد با حدس و گمان شلیک کنید. مکانیزم شلیک ها به صورت نوبتی است و در هر نوبت باید بتوانید با توجه به شرایط بهترین انتخاب سلاح و بهترین شلیک را داشته باشید تا بتوانید برنده بازی شوید. یکی از ویژگی های اصلی بازی کلاسیک این بود که هیچگاه دو بازی یکسان و مشابه نبودند و این ویژگی در Pocket Tanks هم به خوبی پیاده سازی شده است. با وجود تعداد بی شماری محیط و امکان دسترسی به بیش از ۹۵ اسلحه و هوش مصنوعی رندوم و المان های دیگر، شما باید در هر بازی از نقطه صفر فکر کنید و استراژی جدیدی برای خودتان در نظر بگیرید. در نهایت باید بگوییم این بازی یکی از بهترین بازی های حال حاضر است و چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ گیم پلی نمره خوبی می توانیم برای آن در نظر بگیریم.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: متغیر با نوع دستگاه
حجم: متغیر با نوع دستگاه

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *