معرفی اپ – بازی/ Puzzle Glow؛ چشم از بازی برندارید

Puzzle Glow : Brain Puzzle Game Collection مجموعه ای از بازیهای پازل و فکری از استودیوی بازیسازی PivotGames. Inc است که به صورت رایگان منتشر شده است.

با نصب این بازی قادرید مجموعه ای از بهترین بازیهای پازلی و فکری را در یک اپلیکیشن با محیطی زیبا تجربه کنید. با انجام مجموعه بازیهای موجود در این بازی، می توانید قوه تمرکز، حل مسئله و استدلال خود را تا حد چشمگیری تقویت کنید. بعضی از پازل های این مجموعه به گونه ای هستند که حل آنها نیازمند حرکت هوشمندانه و برنامه ریزی است؛ پس با خود فکر نکنید که بازیهای موجود در این مجموعه ابتدایی و آسان هستند! از بازیهای موجود در این مجموعه می توان به بازیهای مثل NUMBER LINK و HEXA BLOCK و SQUARE BLOCK اشاره کرد؛ در بازی نامبر لینک می بایست تمام نقطه های رنگی موجود در صفحه را به هم وصل کنید و بیش از ۹۰۰ مرحله جالب و چالش برانگیز را پشت سر بگذارید، در بازی بلوک های شش وجهی باید با کنار هم قرار دادن بلوک های شش وجهی صفحه را کاملا پر کنید و هزاران مرحله خاص را پشت سر بگذارید و یا در بازی بلوک های مربعی که مانند بازی بلوک های شش وجهی طراحی شده باید صفحه را از بلوک های مربعی پر کنید. اگر به دنبال یک اپلیکیشن برای دسترسی به مجموعه ای از بازیهای فکری هستید بدون شک Puzzle Glow : Brain Puzzle Game Collection  نظرتان را جلب می کند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۸۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *