معرفی اپ – بازی/ Sculpt people؛ مجسمه مردم را بسازید

Sculpt people نام یک بازی در ژانر شبیه‌سازی است که توسط استودیو Crazy Labs by TabTale منتشر شده است. استودیو بازی سازی Crazy Labs by TabTale یکی از معروف ترین استودیوهای بازی سازی است و بسیار از گیمرها با بازی های این توسعه دهندگان کاربلد خاطره دارند. برخی از بازی های خوب و پرطرفدار این استودیو بازی سازی که می توانیم به آنها اشاره کنیم شامل: ASMR Slicing، Light-It Up، Miraculous Ladybug & Cat Noir، Super Stylist، و Monster High Beauty Shop می شوند. Sculpt people هم یکی دیگر از بازی های خوب و پرطرفدار این استودیو بازی سازی است که توانسته با بیش از ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ مورد استقبال گیمرها از سراسر جهان قرار بگیرد. در حالی که به وضوح می توانیم بگوییم این بازی بیشتر برای کودکان ساخته شده است، در عین حال باید بگوییم Sculpt people خلاقانه است و یک بازی جالب شبیه سازی است که می تواند برای پر کردن اوقات فراغتتان عالی باشد. در این بازی شما در نقش یک مجسمه‌ساز هستید. در هر مرحله مشتریانی به شما مراجعه می کنند و از شما می خواهند که چهره‌شان را به صورت یک مجسمه درست کنید. برای اینکار، معمولاً یک عکس در اختیارتان قرار داده می شود و از شما خواسته می شود که دقیقاً همان عکس را روی یک تکه گل رس حجاری کنید.

علیرغم اینکه Sculpt people یک شبیه ساز بسیار عالی و همه چیز تمام است، اما با واقعیت زمین تا آسمان فرق می کند و بیشتر جنبه تفننی دارد تا واقعگرایانه بودن. تنها کافی است از ابزاری که بازی در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید تا بتوانید تصاویر صورت افراد را روی گل رس حجاری کنید. هر چند وقت یک بار هم می توانید به عکس ها مراجعه کنید تا ببینید روند کارتان به چه صورت است و توانسته اید درست حجاری کنید یا نه. وقتی که کارتان با حجاری به پایان رسید، می توانید از ابزار دیگری که برای رنگ آمیزی است هم استفاده کنید و مجسمه های زیبایی از مشتریان تان بسازید. هرچه بتوانید سفارش های بیشتری را انجام دهید و این سفارش ها را به نحو احسن تحویل دهید، می توانید پول بیشتری به دست بیاورید و ابزار جدید برای خودتان آنلاک کنید. روی هم رفته، باید گفت این بازی از بعد گیم پلی یک بازی عالی است و یک شبیه ساز عالی و همه چیز تمام است. فضای گرافیکی بازی هم بسیار زیبا و چشم نواز و به صورت اچ دی و سه بعدی است. صداگذاری های خاصی در بازی شنیده نمی شود اما با وجود نوع بازی و حجم آن این موضوع یک نقطه ضعف به حساب نمی آید. کنترل ها هم بسیار آسان هستند و اگرچه برای مسلط شدن به بازی به کمی آزمون خطا احتیاج پیدا می کنید، اما در کل یاد گرفتن عملکرد ها و مکانیزم های گیم پلی بازی بسیار آسان است و مشکلی از این بابت برای شما پیش نخواهد آمد.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۶.۰ و بالاتر
حجم: ۱۹۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *