معرفی اپ – بازی/ Steppy Pants؛ خونسرد باشید و ادامه دهید

Steppy Pants بازی جدید، محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای آرکید – تفننی از استودیوی بازیسازی S Games Pty Ltd است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به امروز ده ها میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است.

با نصب Steppy Pants یکی از واقعی ترین شبیه سازهای پیاده روی که تا به حال دیده اید را تجربه خواهید کرد! خونسردی تان را حفظ کنید، قرار است در بازی در موقعیت هایی قرار بگیرید که هیچ گریزی از آنها نیست! موقعیت هایی همچون پیاده روی در خیابان با آن همه راننده سر به هوا یا ناتوانی کاراکترتان در قدم گذاشتن روی ترک های خیابان که البته هیچ دلیلی هم نمیتوانید برای آن پیدا کنید! شاید راه رفتن در خیابان تا به حال به این بامزگی نبوده باشد؛ بازی Steppy Pants شما را به خنده می اندازد، همان طور که ممکن است گریه تان را هم در بیاورد! اگر از علاقه مندان به بازیهای تفنیی با ساخت منحصر به فرد و گیم پلی اعتیاداور هستید مطمئن باشید Steppy Pants با ساخت فوق العاده و گیم پلی خاصش برای روزها به گوشی میخکوب تان میکند!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۷۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *