معرفی اپ – بازی/ Stones & Sails؛ پازل‌هایی که شما را به چالش می‌کشند

Stones & Sails – سنگ ها و بادبان ها نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی redBit games منتشر شده است. استودیو بازی سازی redBit games پیش از این بازی هم بازی دیگری با نام Jelly Juice را برای گیمرها منتشر کرده است و تا به اینجای کار کارنامه بازی سازی موفقی را برای خودش به ثبت رسانده. Stones & Sails هم جدیدترین بازی این استودیو بازی سازی است و مثل بازی قبلی یک بازی “جورچین” یا همان “Match 3” است. در این بازی وارد یک ماجراجویی بزرگ می شوید و با دزدان دریایی همراه خواهید شد. با شروع بازی سوار بر عرشه کشتی دزدان دریایی می شوید و با “کاپیتان لیزی”، “اوتاویو”، و “مارسل”، روی موج های دریا بالا و پایین می روید و هفت دریا و فراتر از آنها را می گردید. حماسه شما با دزدان دریایی همراه با ماجراهای شگفت انگیز، سرزمین های ناشناخته و گم شده، مکان های غیرقابل باور، و جزیره های رمزآلود خواهد بود. شما فقط یک وظیفه دارید: به دزدان دریایی کمک کنید و با حل کردن پازل های جورچین چالش های آنها را از پیش رویشان بردارید. در هر مرحله می توانید سنگ ها را با هم جور کنید و از کامبوهایی استفاده کنید که فقط دزدان دریایی به آنها آگاه هستند. بازی های سبک جورچین سال هاست که با گیمرها همراه هستند و تا کنون شاید بیش از صدها بازی جورچین توسط سازندگان مختلف ساخته شده باشد. مکانیزم های گیم پلی این بازی هم دقیقاً مانند همان بازی هاست، جایی که شما در ساختار مرحله ای بازی پیشروی می کنید و سعی می کنید با جور کردن ۳ آیتم، آنها را حذف کنید و امتیاز به دست بیاورید و با انجام دادن اهداف هر مرحله جواز حضور در مراحل بعدی را به دست بیاورید.

بازی Stones & Sails به دلیل دارا بودن ماهیت پازلی، درجه سختی مراحل صعودی خواهد بود. به این ترتیب، هر مرحله از مرحله دیگر دشوارتر می شود و چالش های بیشتری را به شما عرضه می کند. در هر مرحله، اگر بتوانید بیش از ۳ آیتم را حذف کنید می توانید پاورآپ به دست بیاورید و یک ردیف و یا چندین آیتم را با هم و به صورت یکجا حذف کنید. همچنین، با حذف کردن تعدادی از آیتم ها در یک پترن خاص می توانید کامبو ها را فعال کنید و مثل پاور آپ ها آیتم های بیشتری را حذف کنید. در حالی که این مکانیزم ها جدید نیست و عملاً هیچگونه خلاقیتی نسبت به بازی های ۱۰ سال گذشته در آنها دیده نمی شود، در عین حال این مکانیزم ها برای بسیاری از گیمرها آشنا و سرگرم کننده است و بدون شک کمپین هیجان انگیز این بازی با بیش از ۱۴۰۰ مرحله سورپرایزهای خارق العاده ای را برای علاقه مندان به این سبک آماده کرده است و تجربه یونیکی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری آن استایل کارتونی دارد. انیمیشن ها و افکت ها عالی کار شده اند و جذابیت های بصری خاصی را به این بازی بخشیده اند. صداگذاری ها عالی کار شده اند و در کنار بخش گرافیکی بازی جلوه های سمعی و بصری دوست داشتنی و خوبی را برای این بازی خلق کرده اند. رابط کاربری بازی ساده و سر راست است و کنترل ها هم در ساده ترین حالت خود و به صورت لمسی هستند و این بازی را به یک بازی ایده آل برای تمام رده های سنی تبدیل می کنند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۱ و بالاتر
حجم: ۲۸۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *