معرفی اپ – بازی/ Vlogger Go Viral؛ سرکی به زندگی یوتیوبرها بکشید

Vlogger Go Viral – Tuber Game بازی محبوب، پرطرفدار و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژی و مدیریتی از استودیوی Tapps Games است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و از پرطرفدارترین بازیهای دسته بندی Strategy به شمار می رود و توانسته امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را کسب کند.

در بازی منحصر به فرد Vlogger Go Viral – Tuber Game شما رویای بزرگی در سر دارید و می بایست با کمک یک دوربین و چند کلیک ساده کار خود را راه بیاندازید و به یک ستاره تبدیل شوید! برای خود یک کانال اختصاصی بزنید، موضوعات و مطالب محبوب را در کانال خود شناسایی کنید و با توجه به سلیقه مخاطبان خود سعی کنید با مطالب جدیدتر طرفداران بیشتری به دست آورید! در بازی Vlogger Go Viral – Tuber Game شما تمام تلاش خود را می کنید تا به یک یوتیوبر محبوب تبدیل شوید و این کار با گسترش استودیو و دیگر کارها صورت می پذیرد که در طول بازی باید انجام دهید! اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص هستید این بازی را از دست ندهید!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۷۶ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *