معرفی اپ – بازی/ War Troops: Military Strategy؛ گروهی نظامی تشکیل دهید

War Troops – سربازان جنگ یک بازی ساده و کم حجم با گرافیک و طراحی های کارتونی و معمولی است که در سبک بازی های استراتژیکی تولید و به شکل کاملاً رایگان به انتشار رسیده‌است. این بازی به‌وسیله یک استودیوی کوچک هندی به نام Koco Games توسعه داده شده‌است. همانطور که از این عنوان مشخص است، این بازی در سبک استراتژی عرضه شده است. بازی سربازان جنگ از دسته بازی های سبک Trench Assault می باشد که در آن شما باید از سنگر خود علیه دشمنان محافظت کنید. کلیت این بازی کاملاً انفرادی و به صورت آفلاین می باشد و دشمنان شما هوش های مصنوعی هستند. شما از یک سمت تصویر یعنی سمت چپ، نیروهای خود را یکی پس از دیگری باید به سمت خط مقدم بفرستید. در هر مرحله از بازی چندین خندق و سنگر وجود دارد و زمانی که نیروهای شما اعزام شوند به این سنگرها رفته و به سمت دشمنان شلیک می کنند. آنها تنها زمانی سنگر را رها کرده و به جلو پیشروی می کنند که شما دستور دهید.

در بازی War Troops: Military Strategy Game for Free باید از انواع و اقسام نیروهای مختلف از سربازان معمولی و پیاده نظام گرفته تا فرماندهان جنگی، ماشین های زرهی، تانک ها و حتی هواپیماهای جنگی استفاده کنید. اینکه در چه زمانی اقدام به ارسال چه نیروی خاصی کنید به قوه استراتژیکی شما بستگی خواهد داشت. در طرف مقابل دشمنان شما نیز نیروهای متعددی درست مثل نیروهای شما دارند و اگر نتوانید به صورت تاکتیکی از نیروهای خود استفاده کنید بازنده خواهید بود. یک پارامتر اصلی در War Troops: Military Strategy Game for Free وجود دارد که طبق آن شما مجوز انتخاب و اعزام نیروهای مختلف را دارید. هر نیرو مقداری از این پارامتر را لازم دارد و بدیهی ست که نیروهای قوی تر مقدار بیشتری از این منابع را نیاز دارند. به محض انتخاب یک سرباز، منابع کاهش یافته به صورت آهسته شروع به پر شدن می کنند. همین مسئله چالش اصلی شماست که با توجه به زمان و منابع در اختیار داشته بهترین تصمیمات را بگیرید. در بخش مدیریتی بازی می توانید قبل از اینکه مراحل جدید را آغاز کنید دسته کارت های نیروهای خود را مدیریت کنید و نیروهایی که لازم دارید را در گروه نظامی خود قرار دهید. شما از همین بخش همچنین می توانید نیروهای مختلف را تا چندین سطح بالاتر ارتقاء داده و قدرت و توانایی های آنان را چندین برابر کنید. 

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۴۷ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *