معرفی اپ – بازی/ World War Armies؛ یکی از برترین بازی‌های RTS موبایلی

در بین تمامی بازی‌های استراتژی موبایلی؛ بازی World War Armies جزو جدیدترین آن‌هاست که در سال ۲۰۲۲ و توسط استودیوی مستقلی به نام Hypemasters برای پلتفرم موبایل منتشر شده است. این بازی موبایلی یک عنوان RTS با المان‌های نقش آفرینی است که شما را در جایگاه یک فرماند نبرد در دوران جنگ جهانی دوم قرار می‌دهد. World War Armies اولین تجربه بازی‌سازی استودیوی Hypemasters است که با نقدهای بسیار دلگرم‌کننده‌ای نیز رو به رو شده و می‌توان انتظارات بسیار بالایی از این بازی دوست داشتنی موبایلی داشت.

خط داستانی بازی همانطور که انتظار می‌رفت، سفری دور و دراز به دوران جنگ جهانی دوم است. شما در دنیای این بازی باید فرمانده نبردی باشید که هر از سمت محاصره شده است. طبیعتا نبرد برای افتخار چیزی نیست که بتوان به همین راحتی به آن رسید و برای همین؛ شما در دنیای بازی موبایلی World War Armies باید برای تبدیل شدن به رهبری بزرگ سخت تلاش کنید. باید اعتراف کرد که خلاقیت در داستان‌سرایی بازی موبایلی World War Armies بسیار جذاب است و استودیوی Hypemasters در ساخت این بازی بسیار عالی عملکرده است.

برای اجرای بازی موبایلی World War Armies شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

در بخش گیم‌پلی نیز این بازی موبایلی درست به همان صورتی عمل می‌کند که از این بازی RTS موبایلی انتظار می‌رود. داستان و گیم‌پلی بازی درباره شما هستند و این شما هستید که باید قهرمان دنیای بازی موبایلی World War Armies شوید. ماموریت‌هایتان کاملا ساده و تعریف‌شده است. شما باید رهبری ارتشی بزرگ را به دست بگیرید و تبدیل به فرماندهی شجاع شوید. منتهی سوال اصلی اینجاست که آیا به اندازه‌ای که باید شجاع هستید تا هم‌مسیر بازی موبایلی World War Armies شوید؟

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های گیم‌پلی این بازی موبایلی؛ مربوط به المان‌های کنترلی آن می‌شود. World War Armies بسیار شبیه بازی‌های RTS قدیمی است که ما در دوران کودکیمان تجربه کرده بودیم. جایی‌که این بازی اجازه کنترل تک تک سربازان بازی را به شما می‌دهد و خودش را یک بازی دوست داشتنی معرفی می‌کند. همچنین جالب است بدانید که تنوع نیروها در دنیای World War Armies به شدت خوب است و شما می‌توانید با نیروهای زمینی و هوایی و دریایی؛ مواضع دشمن را هدف قرار دهید و برنده دنیای World War Armies شوید.

نهایتا این بخش مولتی‌پلیر بازی است که می‌تواند روحی تازه به دنیای بازی‌های استراتژی بدهد. خوشبختانه بازی موبایلی World War Armies یک عنوان چندنفره جذاب است و شما می‌توانید دنیای این بازی را به زیباترین شکل ممکن تجربه کنید. بازی این اجازه را به شما می‌دهد که نیروهایتان را با کمک دیگر بازیکنان مدیریت کنید و همچنین قابلیت کوآپ بازی موبایلی World War Armies نیز؛ باعث شده تا این بازی موبایلی حرف‌های زیادی در بخش گیم‌پلی خودش برای گفتن داشته باشد.

نهایتا نوبت به گرافیک و جلوه‌های بصری بازی می‌رسد. به جرات می‌توان گفت که گرافیک بازی موبایلی World War Armies برای یک ای‌پی موبایلی بسیار قابل ‌تحصین است. بازی رنگ‌ها را به دقت نشان می‌دهد و همچنین World War Armies عمق تصویر خوبی نیز دارد. این بازی موبایلی نه‌تنها در بخش گرافیک، بلکه در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی نیز بسیار عالی عمل‌ کرده و همه‌چیز دست به دست هم داده تا World War Armies یک بازی جذاب و منحصر به فرد باشد.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۴۶۶ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *