معرفی اپ – با کمترین امکانات انیمیشن بسازید

پاورتل/ اپلیکیشن Flipaclip برای iOS و اندروید منتشر شده و با بیش از ۱۰ میلیون نصب فعال، در حال حاضر در لیست Editor’s Choice گوگل پلی قرار دارد. دلیل این استقبال عالی رابط کاربری فوق‌العاده این اپ و آزادی عملی بوده که برای جان بخشیدن به نقاشی‌ها در اختیارتان می‌گذارد.

پیش از پرداختن به قابلیت‌ها باید به شما بگویم که برای کار در Flipaclip باید نقاش نسبتا خوبی باشید. مبنای کار این اپ، پرداختن به لایه‌ها و ترکیب و روی هم گذاشتن آن‌هاست. در نسخه رایگان می‌توانید تا ۳ لایه پیش بروید (که رقم کمی است و یکی از بزرگترین انتقادات وارده به اپ هم همین است)، اما با استفاده از نسخه Pro این لایه‌ها می‌توانند تا عدد ۱۰ هم پیش بروند که برای یک اپلیکیشن موبایل نیمه‌-حرفه‌ای آمار و ارقام بسیار خوبی به شمار می‌آید.

Flipaclip یک برنامه انیمیشن سازی دوبعدی است و برای طرح‌های ساده عالی ظاهر می‌شود. با در اختیار داشتن یک تایم‌لاین، می‌توانید فریم به فریم حرکت کاراکتر یا منظره‌ای که می‌کشید را کنار هم بچینید و خیلی راحت به خروجی تبدیل کنید. اپلیکیشن خروجی‌هایی با حداکثر ابعاد ۱۹۲۰×۱۹۲۰ پیکسل تحویلتان می‌دهد که قابل قبول به حساب می‌آید.

به عنوان یک اپلیکیشن طراحی و نقاشی، همیشه تعدادی از کاربران از تنوع کم براش‌های فلیپاکلیپ ناراضی بوده‌اند اما در آپدیت‌های اخیر اپ تنوع قلم‌ها به سطح نسبتا رضایت‌بخشی رسیده. این موضوع در کنار پشتیبانی خوب اپ از استایلوس و S Pen سامسونگ و SonarPen و حساسیت اپ به فشار باعث شده که نتیجه نهایی بتواند رضایت‌تان را جلب کند.

اما یک انیمیشن بدون صدا چقدر می‌تواند جذاب باشد؟ فلیپاکلیپ برای این که انیمیشن‌های خشک و خالی نسازید امکان دوبله مستقیم یا وارد کردن موزیک و افکت‌های صوتی را هم برایتان فراهم کرده که بتوانید یک اثر جمع و جور صوتی-تصویری خوب با آن بسازید.

فرمت خروجی‌های فلیپاکلیپ MPG و GIF هستند و خوشبختانه اپلیکیشن از فایل‌های PNG شفاف (بدون بک‌گراند) هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. اگر هم اهل رقابت هستید، باید بدانید که هر از گاهی فلیپاکلیپ مسابقات طراحی انیمیشن هم برگزار می‌کند که جوایز بسیار وسوسه‌برانگیزی هم دارند.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۳۳ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *