معرفی اپ – برنامه/ به آسانی صورتتان را زیباتر کنید

YouCam Makeup Full – Magic Selfie Makeovers – سالن آرایش مجازی نرم افزار محبوب، پرطرفدار و فوق العاده در زمینه آرایش چهره از استودیوی برنامه سازی Perfect Corp است.

همانطور که از اسم برنامه مشخص است، با نصب YouCam Makeup می توانید آن را به یک سالن آرایش مجازی تبدیل کنید، به صورتی که قادرید با صدها ابزار حرفه ای به ویرایش و ارایش چهره خود در عکس‌ها مشغول شوید! سیستم قدرتمند گنجانده شده در YouCam Makeup چهره شما را در عکس‌ها به صورت دقیق و خودکار شناسایی میکند و پس از ان انواع رژ لب، رژ گونه، ریمل، رنگ مو، لنز و … از برندهای محبوب دنیا را در اختیارتان قرار میدهد تا به ارایش چهره تان مشغول شوید و زیبا شوید! افکت های کاملا طبیعی، مدل موهای متنوع (بلند، فر، کوتاه، صاف)، ابزار حذف جوش ها و لکه ها، رفع تیرگی زیر چشم و افزایش حجم مژه ها، حذف بازتاب نور با انواع کانتور، سفید سازی دندان ها تنها با یک لمس، افزودن زیورآلات مانند کلاه، عینک، گردنبند و گوشواره به عکس ها جزئی از امکانات گنجانده شده در دل نرم افزار YouCam Makeup Full است.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۷.۰ و بالاتر
حجم: ۱۱۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس (لینک کمکی)

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *