معرفی اپ – برنامه/ تاریخچه نوتیفیکیشن‌های خود را نگه دارید

نوتیفیکیشن های گوشی همان اعلان هایی هستند که از طریق برنامه های نصب شده روی گوشی هوشمند شما نمایش داده می شوند. نوتیفیکیشن ها از مهم ترین بخش های گوشی هستند که شما را از پیام های ارسالی و اعلان های مهم با خبر می کنند. انها می توانند از شبکه های اجتماعی، پیام های SMS، اپلیکیشن های خرید و آگهی از تخفیف، ایمیل و … ارسال شده باشند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در گوشی خود برخی نوتیفیکیشن های مزاحم یا غیر مهم را حذف می کنید. اما گاهی اوقات ممکن است که شما این کار را به صورت اتفاقی و بدون خواندن پیام ها انجام دهید. به این ترتیب دیگر مطلع نمی شوید که چه اپلیکیشنی برای شما نوتیفیکیشن اطلاع رسانی ارسال کرده بوده است. بسیاری اوقات ما منتظر خبری مهم و یا پیامی از سوی کسی هستیم اما وقتی اقدام به حذف کلی اعلان‌ها می‌کنیم دیگر متوجه آن خبر و پیام مدنظر هم نمی‌شویم و این اصلا خوب نیست. Notification History عنوان یک اپلیکیشن برای نگهداری تاریخچه کامل تمامی نوتیفیکیشن ها مخصوس سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری mydloch’s dev-team توسعه و به صورت رایگان منتشر شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به تاریخچه کاملی از تمامی نوتیفیکیشن های فرستاده شده روی دستگاه به تفکیک تاریخ، نام اپلیکشین فرستنده، زمان، موضوع و … دسترسی داشته باشید. اگر در طول روز نوتیفیکیشن های متعددی دریافت می کنید که ممکن است پیام های مهمی در بر داشته باشند و نمی خواهید آنها را از دست بدهید، نصب این برنامه را به شما توصیه می کنیم.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Notification History:

قابلیت تعریف فیلتر های مختلف بر اساس موضوع، نام اپلیکیشن و … برای عدم نگهداری نوتیفیکیشن های بی اهمیت
نمایش نوتیفیکیشن ها بر اساس تاریخ امروز، دیروز یا یک بازه زمانی خاص
نگهداری نوتیفیکیشن های حذف شده در trash برنامه
یادآوری برای پاک سازی دیتابیس برنامه برای ارائه سرعت بهتر و کاهش حافظه مصرف شده دستگاه
قابلیت حذف نوتیفکیشن ها با swip کردن
نگهداری عکس های دریافت شده در واتس اپ،‌ حتی اگر خود عکس ها حذف شده باشند
رابط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Notification History یک برنامه بسیار کاربردی برای تمامی کاربرانی است که به دلیل ارتباطات فراوان و مشغله های کاری زیاد، در طول روز ده ها نوتیفیکیشن دریافت می کنند و وقت کافی برای مدیریت آنها ندارند و ممکن حتی به اشتباه نوتیفیکیشن های مهم را نادیده بگیرند.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۱۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *