معرفی اپ – برنامه/ جاسوس‌ها را به درک بفرستید

برنامه Anti Spy 4 Scanner & Spyware از گوشی شما در برابر برنامه های جاسوسی به طور رایگان محافظت می کند. این برنامه با موتور مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) با روش های تشخیص اکتشافی، شناسایی برنامه های جاسوسی شناخته شده، پشتیبان گیری، تقلب در صورتحساب، کلاهبرداری پیامکی، کلاهبرداری در تماس، کلاهبرداری تلفنی، جاسوس افزار تجاری، انکار سرویس (DoS)، دانلود تروجان ها، فیشینگ، باج افزار، RAT، روت کردن، تروجان و موارد دیگر می باشد. Anti Spy برای اسکن دستگاه های اندروید به طور موثر توسعه داده شده است. با هوش مصنوعی (AI)، به روزرسانی در زمان واقعی و روش های تشخیص اکتشاف پذیری، کاربران به صورت فعال در برابر جاسوس افزارها و stalkerware های خطرناک محافظت می شوند. Anti Spy مبتنی بر فناوری های هوشمند Deep Detective that است که هر روز صدها هزار کاربر در برابر هکرها و حملات جاسوسی هدفمند محافظت می کند. الگوریتم های هوشمند عناصر کلاهبرداری مانند HiddenAds ، FakeApps ، Adware ، LeadBolt ، Sms-Thief ، Backdoors ، Rooting ، Sms-Fraud ، Key Logger ، Exploits ، BankBots ، Anubis ، AgentSmith ، Ransomware ، LokiBot و غیره را ردیابی می کنند. فقط با یک کلیک بر روی دکمه “SCAN” ، برنامه های جاسوسی و فرایندهای جاسوسی پنهان شناسایی می شوند. فقط در چند میلی ثانیه ، Anti Spy تمام برنامه را با هزاران الگوریتم ضد جاسوسی مقایسه می کند. این اپلیکیشن موبایل ضد جاسوسی تمام آنچه شما نیاز دارید است. این اسکنر از دستگاه شما در برابر هرگونه مزاحمت محافظت می کند. نرم افزارهای جاسوسی ویروس را مسدود کنید، از برنامه ردیابی و نظارت غیرمجاز توسط برنامه ضد بدافزار جلوگیری کنید. الگوریتم تشخیص spyware به شما کمک می کند تا از شر spyware خلاص شوید و از جزئیات جاسوس افزارها مطلع شوید. موتور هوش مصنوعی بر رفتار برنامه ها و پردازش ها نظارت می کند. هر فرصتی برای جاسوسی از شما با استفاده از نرم افزارهای جاسوسی، تروجان ها و سایر بدافزارها جلوگیری می شود. Anti Spy برای استفاده در کنار راه حل های امنیتی موجود مانند اسکنر های آنتی ویروس مناسب است و برای محافظت از حریم خصوصی بسیار عالی می باشد.

ویژگی های برنامه Anti Spy 4 Scanner & Spyware:

– محافظت رایگان در برابر برنامه های جاسوسی
– موتور مبتنی بر هوش مصنوعی با روش های تشخیص بدافزار اکتشافی
– ویژگی های ضد بدافزار: spyware و انواع نرم افزارهای مخرب را شناسایی می کند
– شناسایی برنامه های جاسوسی شناخته شده
– عناصر کلاهبرداری مانند HiddenAds ، FakeApps ، Sms-Thief ، Rooting ، Exploits ، BankBots ، Anubis ، AgentSmith ، Ransomware و غیره را شناسایی می کند.
– ردیابی جاسوس ، پیام کوتاه و GPS
– همچنین جاسوسان پنهان را نیز شناسایی می کند
– لیست سفید: اضافه کردن برنامه های قابل اعتماد به لیست استثناء به روزرسانی های منظم
– بدون نیاز به روت

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *