معرفی اپ – برنامه/ دوچرخه سواری حرفه‌ای و لذت بخش را تجربه کنید

برنامه Strava Running and Cycling GPS نرم‌افزاری برای پیگیری دوچرخه‌سواری توسط GPS، تجزیه و تحلیل عملکر خود و ثبت و مقایسه رکورد خود با دوستان و مردم محلی می باشد. پیگیری مسافت، سرعت، ارتفاع و کالری مصرف شده، مشاهده نقشه مسافت طی شده توسط شما، بدست آوردن اطلاعات ضربان قلب توسط سنسورها، مقایسه خود با ورزشکاران هم سن و هم وزن خود و … از امکانات این برنامه می‌باشد. آیا دوست دارید به تناسب اندام برسید؟ آیا می‌خواهید میزان مسافت، فاصله و کالری مصرف شده هنگام دوچرخه‌سواری را مشاهده کنید؟ اگر اینطور است بدون شک برنامه دوچرخه سواری Strava Running and Cycling GPS بهترین انتخاب برای شما عزیزان خواهد بود. با نصب و استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات مختلفی را هنگام دوچرخه سواری کسب نمایید. فعالیت های خود را دنبال کرده و سپس آنها را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، تویتر و یوتیوب با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

میلیون ها دونده و دوچرخه سوار از Strava برای ثبت فعالیت های خود، مقایسه عملکرد در طول زمان، رقابت با جامعه خود و به اشتراک گذاری عکس ها، داستان ها و نکات برجسته فعالیت های خود با دوستان خود استفاده می کنند.

ویژگی های برنامه Strava Running and Cycling GPS:
• ردیابی فعالیت: در حین و بعد از فعالیت، آمارهای کلیدی مانند مسافت، سرعت، سرعت، ارتفاع به دست آمده و کالری سوزانده شده، و همچنین یک نقشه تعاملی از فعالیت خود را دریافت کنید.
• گزارش آموزش: آموزش خود را نظارت کنید و پیشرفت خود را در طول زمان پیگیری کنید
• کشف مسیر: مکان‌های جدیدی را برای دویدن یا سوار شدن پیدا کنید، یا مسیرهایی را که با پیمایش تلفن همراه ایجاد کرده‌اید دنبال کنید.

با دوستان و ورزشکاران همکار ارتباط برقرار کنید
• آموزش اجتماعی: دوستان، دوستان آموزشی و حرفه‌ای‌ها را دنبال کنید تا فعالیت‌های یکدیگر را مشاهده کنید و آنها را با تمجید و نظرات تشویق کنید.
• عکس‌های فعالیت: بهترین لحظات دویدن یا سواری خود را به نمایش بگذارید
• رقابت دوستانه: در اعماق حفاری کنید و برای بهترین زمان در تابلوهای امتیازات بخش تیراندازی کنید
• چالش شخصی: در چالش های ماهانه شرکت کنید که برای پیشبرد بیشتر شما طراحی شده اند

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۷۷ مگابایت


لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *