معرفی اپ – برنامه/ سفری کم‌هزینه داشته باشید

Trabee Pocket : Travel Expense یک برنامه فوق العاده در زمینه مدیر مالی و هزینه‌های سفر از استودیوی TRABEE است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای عرضه شده و هم اکنون جدیدترین نسخه آنلاک شده و کامل با در دسترس بودن همه قابلیت های رایگان و پولی در دسترس تان قرار دارد. اپلیکیشن Trabee Pocket یک برنامه مدیریت مالی خاص و به منظور تنظیم هزینه‌های شما در طی سفر طراحی شده است. با دانلود این برنامه کنترل کاملی روی مخارج سفرهای خود خواهید داشت. سفر کردن یکی از پرطرفدارترین تفریحات اکثر مردم است و یکی از چالش‌هایی که به همراه دارد، مدیریت مالی است. سفر به هر نقطه از دنیا قاعدتا هزینه‌های مختلفی را به همراه دارد. این هزینه‌ها موارد مختلفی از هزینه بلیط و حمل‌ونقل تا هزینه‌های خرید‌های ریز‌ و درشت را در برمی‌گیرند. اگر درحال سفر باشید خواهید دانست که در زمان سفر مدیریت این هزینه‌ها کار چندان آسانی نیست. مخصوصا اگر مقصد شما کشور دیگری باشد، بررسی قبض‌ها و تبادلات مالی گیج‌کننده‌تر هم خواهند‌ بود. بیشتر افراد وقتی به خانه خود باز می‌گردند و حساب‌های بانکی خود را بررسی می‌کنند، از مبلغی که در سفر خود خرج کرده‌اند غافلگیر خواهند شد. مشکل بزرگتر این خواهد بود که این افراد حتی نمی‌دانند پول خود را صرف چه کاری کرده‌اند. بنابراین اگر در طول سفر حساب از دستتان در برود ممکن است بیشتر از بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفته بوده‌اید خرج کرده باشید. آن موقع است که واقعا در دردسر خواهید افتاد. اگر شما هم دچار این مشکلات شده‌‌اید و برایتان اهمیت دارد که بدانید پول خود را دقیقا صرف چه چیزهایی کرده‌اید، می‌توانید اپلیکیشن Trabee Pocket را دانلود و از آن در سفر بعدی‌تان استفاده کنید. با کمک این برنامه دیگر نگران غرق شدن در قبض‌ها و رسیدهای مختلف نخواهید بود. اگر این برنامه روی تلفن و یا هر دستگاه هوشمند دیگر شما نصب باشد، تنها با یک نگاه متوجه خواهید شد که چه مقدار خرج کرده‌اید و چه مقدار از بودجه‌تان باقی مانده است. شما حتی به آمارها و اعداد بیشتری نیز دسترسی خواهید داشت که ذهنیت‌ کلی‌تری از بودجه‌تان به شما می‌دهند.

برای استفاده از برنامه Trabee Pocket : Travel Expense پس از نصب تنها کاری که باید بکنید اضافه کردن مخارج خود به برنامه است. این کار بسیار ساده است و برای هر ورودی زمان بسیار کمی صرف خواهد شد. در کنار هر ورودی نیز می‌توانید عکس و یا یادداشتی را اضافه کنید (درست شبیه یک سفرنامه). ورودی‌های مختلف می‌توانند در دسته‌بندی‌های متفاوت قرار بگیرند شما می‌توانید رنگ پوشه‌ها و آیکون آنها را خود تعیین کنید. در نهایت پس از وارد کردن ورودی‌های مختلف در دسته‌بندی‌ها می‌توانید نمودار دایره‌ای مخارج خود را به تفکیک دسته‌ها مشاهده کنید. همچنین این امکان نیز موجود است که داده‌ها را در قالب فایل PDF یا CSV خروجی بگیرید. همانطور که گفتیم سفر کردن به کشور‌های دیگر واقعا می‌تواند در حوزه مالی گیج‌کننده باشد. اما نگران نباشید. Trabee Pocket قابلیتی دارد که با کمک آن به سرعت می‌توانید مبالغ مورد نظر را به واحد ارزی کشور خود تبدیل کنید. این قابلیت به شما دید کلی‌تری در زمان هر خرید خواهد داد. البته می‌توانید از چندین واحد ارزی به صورت همزمان نیز استفاده کنید و تنها کافی است نرخ تبادل مورد نظر خود را در برنامه وارد کنید.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۱ و بالاتر
حجم: ۱۸ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *