معرفی اپ – برنامه/ سلفی بگیر حرفه‌ای عروسکی

برنامه سلفی بگیر حرفه ای عروسکی Ulike – Define your selfie in برنامه ای برای گرفتن عکس های سلفی زیبا برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی می باشد. شما میتوانید فیلترها و افکت های متعددی را بر روی تصاویر خود اعمال کنید.
یکی از امکانات برنامه Ulike، زاویه دار کردن صورت است، شما با استفاده از این نرم افزار می توانید صورت خود را به هر شکلی که می‌خواهید زاویه دار کنید.
همچنین برنامه دارای بخشی برای پیشنهاد دادن گرفتن ژست های گوناگون می باشد، اگر از جمله افرادی هستید که نمیدانید هنگام عکس گرفتن چه ژستی بگیرید ، برنامه سلفی بگیر حرفه ای عروسکی Ulike به کمک شما خواهد آمد.

ویژگی های برنامه Ulike:

ویژگی‌های خود را با تنظیم دقیق شخصی‌شده کامل کنید
بلافاصله پس از عکاسی چشم، بینی و دهان خود را لمس کنید. دیگر نیازی به ویرایش بعدی نیست. ویرایش های مورد علاقه خود را ذخیره کنید که ویژگی های ویرایش جذاب شما را مشخص می کند تا دیگر هرگز مجبور به روتوش نشوید!

نمونه ژست های متنوع
به راحتی ژست های مختلف برای عکاسی یاد بگیرید. سلفی، عکس خیابانی، خرید، مسافرت… با تم های متنوع می توانید ژست مناسبی برای صحنه های مختلف پیدا کنید.

شیک تر و باکلاس تر از همیشه به نظر برسید
هرگز از فیلترهای مختلف و ابزار آرایش برنامه Ulike خسته نخواهید شد. سبک پوشش به نظر می رسد خود شما است.

با فیلترهای پیشرفته در هر زمان دوست داشتنی به نظر برسید
فیلترهای خلاقانه به شما چهره ای درخشان و لطیف می دهد. Trendsetter، Indie، Artsy، Retro… فیلتر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۸۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *