معرفی اپ – برنامه/ پلیری برای تمام فرمت‌های ویدیویی

برنامه TPlayer – All Format Video Player پخش کننده ویدیوی ساده اما در عین حال مؤثر است. بعضا پلیرهای موجود روی گوشی همه امکانات پخش ویدیو را در اختیار ما قرار نمی دهند، مثل عدم پشتیبانی از زیرنویس ها یا عدم پخش کیفیت ها یا فرمت های مختلف. پس لازم است روی گوشی خود پلیرهای دیگری را نیز داشته باشیم تا نیاز های ما را برطرف کنند. این نرم افزار پیشرفته از زیرنویس های روی فیلم، سریال و برنامه های دیگر پشتیبانی می کند. با پخش آسان و راحت از طریق تلفن همراه با TPlayer لذت ببرید. شما می توانید این پخش کننده عالی را به طور رایگان دانلود کنید که به شما کمک می کند از موسیقی ، فیلم و نمایش های تلویزیونی مانند گذشته با بسیاری از ویژگی های خوب لذت ببرید.

ویژگی های برنامه TPlayer:
– از کلیه فرمت ها پشتیبانی می شود، از جمله MKV، MP4، AVI، MOV، Ogg، FLAC، TS، M2TS، Wv و AAC،….
– اکثر فایل های ویدیویی و صوتی محلی و هم چنین شبکه ها را پخش کنید.
– دارای یک لیست رسانه ای برای فایل های صوتی و تصویری است ، و به شما امکان می دهد پوشه ها را مستقیماً مرور کنید ، از صوت و زیرنویس های چند آهنگ پشتیبانی می کند.
– با لذت بردن و تماشای برنامه های تلویزیونی ، فیلم ها ، نمایش های مورد علاقه خود و کلیه فیلم های دیگر از کارت SD یا حافظه داخلی گوشی ، می توانید تمام پرونده های ویدیویی موجود در دستگاه و کارت SD خود را به طور خودکار شناسایی کنید.
– پشتیبانی از چرخش خودکار ، تنظیمات نسبت ابعاد و حرکات برای کنترل حجم ، روشنایی و جستجو.
– TPlayer یک برنامه کاملا خیره کننده برای همه دستگاه های اندروید است. شما می توانید تمام ویدیوهای محبوب HD و ۴K را بر روی تلفن یا تبلت خود مشاهده کنید.
– گزینه های چندگانه برای چرخش خودکار و مناسب بودن صفحه نمایش ، این امکان را به شما می دهد تا ویدیوی خود را بر اساس انتخاب خود تغییر اندازه دهید.
– فیلم ها را با لمس های ساده آنلاین پخش کنید.
– پشتیبانی از زیرنویس های دانلودی
– فیلم ها را با سهولت مدیریت کرده یا به اشتراک بگذارید

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۲ و بالاتر
حجم: ۱۷ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *