معرفی اپ – برنامه/ کمی آرامش به خودتان هدیه دهید

افراد مختلف برای رسیدن به‌آرامش ذهن راه‌های مختلف را در طول روز امتحان می‌کنند که این روش‌ها مختص به هر فردی می‌باشد. اما برخی از افراد وقتی برای رفتن به باشگاه‌های ورزشی و یا رفتن به مکان های تفریحی ندارند و نمی دانند که چگونه ذهن خود را آرام کرده و بروی فعالیت هایشان تمرکز کنند. یکی از بهترین راه های موجود در این زمینه استفاده از اپ های مدیتیشن و مراقبه ذهنی می باشد که باعث می شود کاربران در مدتی کوتاه به آرامشی نسبی برسند و تجربه ای نو را در دنیایی پر هرج و مرج به دست آورند.

Headspace: Meditation & Mindfulness FULL عنوان نرم افزاری خاص و در عین حال پرمخاطب در زمینه مدیتیشن و آرامش ذهن می باشد که توسط شرکت Headspace, Inc توسعه و منتشر شده است. این برنامه پرکاربرد با پشتیبانی از چندین مرحله این امکان را فراهم می کند تا کاربران در طی چندین روز آرامش های ذهنی خود را بازیابی کرده و آن را به میزان قابل توجهی قدرتمند سازند. سیستم آموزشی ابتدایی به کار رفته در هداسپیس از ۱۰ مرحله ی مختلف در زمان های پخش گوناگون تنظیم شده است که باید به دقت به آنها گوش کرده و ذهن خود را از هر گونه اتفاقی خالی نمود. تمامی فعالیت های کاربران در محیط برنامه ذخیره شده و آماری دقیق از میزان مراقبه های ذهنی در اختیار شما قرار داده می شود. پس از گذراندن ده مرحله ابتدایی تمامی آموزش های موجود هدفمند شده و بنابر نیازهای خود می توانید از هرکدامشان نهایت استفاده را ببرید.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۱۶ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *