معرفی اپ – برنامه/ Battle Disc؛ دقیق هدف‌گیری کنید

Battle Disc – نبرد دیسک‌ها یک بازی ساده و جالب دیگر از استودیوی خوش‌ذوق SayGames کشور بلاروس است که مثل دیگر بازی‌های همین سازنده، به‌صورت رایگان منتشر شده است. استودیوی SayGames بازی های خاص و فوق العاده ای می سازد. این بازی‌ها همگی ایده هایی ساده دارند اما به شکلی بسیار دلچسب طراحی می شوند و باعث می شوند هر کسی از انجام آنها لذت ببرد. بازی Battle Disc نیز با همین دستورالعمل‌ها ساخته شده است. در این بازی که در نگاه اول شباهت خیلی زیادی به بازی معروف Air Hockey یا هاکی روی میز دارد، شما درست مثل Air Hockey در یک زمین مستطیل شکل در یک سمت قرار دارید. شما باید شخصیت خودتان را کنترل کنید و در طرف مقابل، حریف یا حریف‌های شما قرار دارند. کلیت بازی به این صورت است که یک دیسک دایره مانند درست مثل هاکی روی میز در زمین وجود دارد. هر بازیکن دارای چند خانه دفاعی است. وظیفه شما این است که دیسک مورد نظر را برداشته و با هدف گیری دقیق، آن را به سمت خانه‌های دفاعی رقبا پرتاب کنید! هدف اصلی این است که دیسک را به این خانه‌ها بکوبید و آنها را تخریب کنید. هر کسی که زودتر از حریف بتواند خانه‌های طرف مقابل را از بین ببرد برنده آن مرحله می‌شود. اما هدف گیری و شلیک دیسک‌ها فقط یک بخش ماجراست! در طرف مقابل رقیب یا رقبای شما که در مراحل بالاتر تعدادشان بیشتر می شود، خودشان را در مسیر پرتاب توپ قرار می دهند. در این حالت دیسک به خانه‌های دفاعی برخورد نمی‌کند و حالا نوبت حریف است که دیسک را به زمین شما پرتاب کند. بنابراین شما باید قبل از هر چیز طوری هدف گیری کنید که رقبای شما در مسیر شلیک دیسک قرار نگیرند.

در بازی Battle Disc همچنین باید مراقب پرتاب‌های رقبا باشید و با ایجاد سپر دفاعی بین خانه‌ها و دیسک، مانع از فروپاشی خانه‌های خود شوید. به همین ترتیب، باید بازی را دنبال کنید. در هر مرحله دو یا سه بخش وجود دارد. با شکست دادن حریف اول، بخش دوم و سوم آغاز می شوند که شرایط چالش برانگیزتری دارند. با عملکرد خوب و تخریب خانه های رقبا می توانید از نیروها و قابلیت های ویژه استفاده کنید. برای مثال با کسب امتیاز خاص می‌توانید یک پرتاب نیرومند داشته باشید و به جای پرتاب دیسک، یک چکش غول‌آسا به سمت زمین حریف پرت کنید. این چکش هرچیزی که سرراهش باشد را نابود می‌کند. با این چکش می توانید هم خانه‌های حریف و هم حتی خود رقبا را نیز نابود کنید! اما نابود شدن آنها موقتی است و بعد از چند لحظه دوباره سروکله آنها پیدا می‌شود. مراحل بازی در چندین بخش مختلف در زمین‌ها و مکان‌های گوناگون دنبال می‌شوند. چالش‌های شما در مراحل بالاتر بیشتر می شوند پس آماده شرایط سخت تر باشید. اما در کل باید گفت که این بازی خیلی ساده است و سختی خاصی برای شما نخواهد داشت. در بخش فروشگاه بازی Battle Disc می توانید شخصیت های دیگر را خریداری کنید و یا دیسک های متفاوت تری جایگزین دیسک فعلی کنید. Battle Disc بیشتر از ۱۰ میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۷.۰ و بالاتر
حجم: ۵۷ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *