معرفی اپ – بهترین برنامه انتقال فایل بین دو گوشی اندروید

ShareMe بدون شک بهترین برنامه اشتراک گذاری فایل در سطح جهان است که تعداد نصب بیش از ۵۰۰ میلیون بار در گوگل پلی گواه این ادعاست. برنامه ShareMe محصولی از کمپانی بزرگ شیائومی می باشد که قابل نصب بر روی تمامی دستگاه های اندرویدی از جمله Xiaomi ، Samsung ، Oppo ، OnePlus ، Vivo ، LG ، RealMe و موارد دیگر می باشد.
امنیت دستگاه شما در استفاده از نرم افزار شیر می بسیار حاز اهمیت بوده و سازندگان برنامه به شما اطمینان می دهند که از یک تجربه بسیار امن و بدون دردسر لذت خواهید برد.
امروزه بسیاری از کاربران برای انتقال فایل ها بین دو گوشی یا کامپیوتر و لپ تاپ با دیوایس های اندرویدی و ios از نرم افزارهای انتقال فایل مانند SHAREit یا برنامه دیگری مانند Zapya استفاده میکنند، اما در این میان برنامه ShareMe بسیار پرطرفدار است و بیش از ۳۹۰ میلیون کاربر، آنرا بهترین نرم افزار به اشتراک گذاری فایل و داده در جهان می دانند.
ShareMe یک ابزار انتقال فایل P2P بدون آگهی که بدون اتصال به اینترنت کار می کند و به گفته این کاربران، بهترین برنامه انتقال فایل بین دو گوشی اندروید می باشد.

ویژگی های اصلی اپلیکیشن ShareMe:

انتقال و اشتراک گذاری انواع فایل ها
به سرعت تصاویر ، فیلم ها ، موسیقی ، برنامه ها و فایل ها را بین دستگاه های تلفن همراه در هر زمان و هر مکانی که می خواهید با سرعت بالا به اشتراک بگذارید.

به اشتراک گذاری فایل ها بدون اینترنت
انتقال فایلها بدون استفاده از داده های تلفن همراه یا بدون اتصال به شبکه وای فای، بدون نیاز به اینترنت و داده گوشی

سرعت بسیار بالا در انتقال قفایل
ShareMe فایلها را بسیار سریع و ۲۰۰ برابر سریعتر از بلوتوث منتقل می کند.

انتقال فایل بین همه دستگاه های اندروید
همه دستگاه های Android پشتیبانی می شوند! شما می توانید از نسخه از پیش نصب شده ShareMe در دستگاه های شیائومی استفاده کنید یا به سادگی برنامه را از گت اندروید دانلود کنید.

. رابط کاربری بصری و دوستانه
“شیر می” دارای رابط کاربری بسیار ساده ، تمیز و کاربر پسند است. همه فایلها دسته بندی شده اند (به عنوان مثال ، موسیقی ، برنامه ها ، تصاویر) که پیدا کردن و به اشتراک گذاری آنها را آسان می کند.

از سرگیری انتقال های قطع شده
اگر انتقال شما به دلیل خطای ناگهانی قطع شد ، نگران نباشید. می توانید بدون یک شروع مجدد ، آن را با یک ضربه ساده از سر بگیرید.

تنها ابزار انتقال فایل بدون آگهی
برنامه بر خلاف بیشتر نرم افزارهای انتقال فایل اندروید ، بدون هیچ گونه تبلیغات درون برنامه ای می باشد.

ارسال فایلهای سنگین بدون محدودیت
اشتراک گذاری عکس ها ، موسیقی ، فیلم ها ، برنامه ها ، اسناد و سایر انواع فایل با حجم نامحدود.

پشتیبانی از چندین زبان:
چینی ، انگلیسی ، اسپانیولی ، پرتغالی ، ру́сский язы́к، українська мова، Tiếng Việt.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۱۹ مگابایت
  
لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *