معرفی اپ – به سبک و سیاق خود موزیک ویدیو بسازید

نسخه Pro با تمام امکانات در دسترسTempo – Music Video Maker یکی از بهترین نرم افزار های ساخت ویدیو کلیپ و همچنین ویرایشگر موزیک ویدیو با جلوه ها و افکت های شگفت انگیز و بی نظیر است.

Tempo یک برنامه ساخت موزیک ویدئو رایگان ، دارای بسیاری از تم های متنوع و زیرنویس های ویژه برای ویرایش و تعداد زیادی موسیقی و آهنگ پیشفرض برای انتخاب است. Tempo همچنین یک انتخاب عالی برای مبتدیانی است که می خواهند به آسانی ویدئوهای عالی بسازند.

نرم افزار تمپو قالب های متعددی را در زمینه های مختلف ارائه می دهد: عاشقانه، شکلک، کارتون و غیره. با Tempo می توانید به راحتی موسیقی را به ویدئو اضافه کنید، فیلم های جالب با عکس و قالب جذاب ایجاد کنید
همچنین آماده شوید تا تحت تأثیر تغییرات چشمگیر و جلوه های منحصر به فرد داخل برنامه قرار بگیرید، که همگی آنها به خلاقیت شما الهام می بخشند.
اکنون برنامه Tempo را دانلود کنید تا ویدئو کلیپی زیبا همراه با موسیقی و عکس برای Youtube و Instagram ایجاد کنید!
این اپلیکیشن بهترین ابزارهای ویرایش را برای cut/trim/crop/merge/reverse/rotate کلیپ های ویدئویی و اضافه کردن موسیقی، یا ساخت فیلم از عکس ها و آهنگ ها برای شما ارائه می دهد.
میتوانید فیلمهای خود را با کیفیت ۷۲۰P/1080P HD و بدون افت کیفیت ذخیره کنید.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۸۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *