معرفی اپ – دیگر نگران خواب ماندن نباشید

سخت افزار/ برنامه Shake it Alarm دقیقا برنامه‌ای می‌باشد که بسیاری از مردم به آن احتیاج دارند با بتوانند با وجود دیر خوابیدن، صبح زود برای انجام کارهای خود بیدار شوند. بعد از دانلود Shake it Alarm و ورود به آن صفحه خوش آمدگویی برای شما باز خواهد شد که تک تک امکانات برنامه را به طور خلاصه به شما توضیح می‌دهد. در ادامه با صفحه‌ای خالی مواجه می‌شوید که تنها یک آیکون ” + ” زرد رنگ در زیر آن مشخص شده است.

با لمس گزینه ” + ” بخش تنظیم هشدار برای شما باز خواهد شد. در اولین بخش که با نام ” Enter Alarm title” نوشته شده است، می‌توانید نام هشدار خود را وارد کنید. به عنوان مثال در صورتی که قراری کاری با دوست یا همکار خود دارید می‌توان آن را در این بخش وارد کنید. سپس با لمس زمان نشان داده شده در زیر بخش ” Enter Alarm Title ” می‌توانید زمان هشدار خود را تنظیم کنید. بر همین اساس طبق زمانی که نیاز به بیدار شدن دارید، می‌توانید تایم خود را تنظیم کنید.

سپس گزینه دیگری با نام Dismiss Alarm وجود خواهد داشت که روبروی آن، گزینه Shaking نوشته شده است. با کلیک بر روی آن می‌توانید روش قطع کردن صدا و به طور کلی زنگ هشدار را مشخص کنید. در صورتی که این گزینه بر روی Shaking باشد با تکان دادن گوشی خود می‌توانید هشدار را قطع کنید. گزینه‌های دیگری نیز در این بخش وجود دارند که می‌توانید بسته به حالت خاص خود، یکی از موارد را پاورتل کنید. اما بهترین مورد Shaking است. زیرا موارد دیگر به راحتی قطع خواهند شد و در صورتی که خوابی سنگین داشته باشید دوباره به خواب فرو خواهید رفت. بخش Difficulty میزان سختی عملیات تنظیم شده در بخش قبلی را مشخص خواهد کرد. به عنوان مثال اگر گزینه Shaking را پاورتل کرده باشید در صورتی که گزینه H را پاورتل کنید، باید تعداد مرتبه بیشتری گوشی هوشمند خود را تکان دهید. اما در صورتی که گزینه را بر روی N یعنی Normal یا E یعنی Easy پاورتل کنید تعداد تکان‌های مورد نیاز کمتر خواهد بود.

بخش Repeat روزهایی که نیاز به تنظیم کردن این هشدار را دارید، مشخص خواهد کرد. با توجه به اینکه زمان بندی این بخش به صورت روزهای تقویم میلادی می‌باشد، Su به معنای Sunday و روز یکشنبه به تاریخ شمسی می‌باشد. بنابراین در صورتی که نیاز به تنظیم تاریخ خود بر روی روز سه شنبه داشتید باید گزینه TU را پاورتل کنید. همچنین Sa روز شنبه است.

دسته بندی Option گزینه‌های مشخصی را روبروی شما قرار می‌دهد. در صورتی که نیاز به تغییر موزیک تنظیم شده برای زنگ دارید با استفاده از گزینه Alarm Music می‌توانید این بخش را تغییر دهید. همچنین Alarm Type برای مشخص کردن نوع هشدار می‌باشد. در صورتی که هر دو گزینه روشن باشند، هم صدا پخش خواهد شد و دستگاه نیز ویبره خواهد رفت. گزینه Volume نیز میزان صدای هشدار را مشخص خواهد کرد.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۳۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *