معرفی اپ – سرعت انتقال فایل را بالا ببرید

پاورتل/ همانطور که اطلاع دارید یکی از راههای انتقال آسان فایل بصورت بی سیم از همان ابتدا استفاده از بلوتوث بوده است؛ اما این روش علی‌رغم آسان بودن سرعت چندان بالایی نداشته و هنگام رد و بدل کردن فایلهای حجیم چندان کاربردی نیست. بر این اساس نرم افزارهایی شکل گرفتند که از قابلیت وای‌فای بهره برده و میتوانند با سرعتی بسیار بالاتر اقدام به اشتراک‌گذاری فایلها بکنند که از معروفترین آنها میتوان به برنامه های Zapya، CM Transfer و SHAREit اشاره کرد.

Xender, File Transfer & Share Ad Free نام اپلیکیشنی دیگر برای ارسال فایل با سرعت بالا در پلتفرمهای مختلف است که توسط کمپانی چینی Anmobi.inc منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود با سرعتی بسیار بالاتر اقدام به ارسال انواع فایل از جمله برنامه های نصب شده، تصاویر، ویدیوها، فایلهای صوتی و انواع اسناد ذخیره شده در گوشی یا تبلت خود نمایید. آنطور که اشاره شده سرعت ارسال و دریافت این برنامه تا ۵۰ برابر بیشتر از بلوتوث بوده و به ۵ مگابایت بر ثانیه نیز میرسد که رقم قابل توجهی است.

شاید در جریان باشید که امکان ارسال و یا دریافت فایل از دستگاه‌های کمپانی اپل به سادگی میسر نبوده و با دردسرهایی همراه است؛ اپلیکیشن Xender این مشکل را نیز برطرف نموده و شما را قادر میسازد که به سادگی با گوشیها و تبلتهای مجهز به سیستم عامل iOS نیز ارتباط برقرار کرده و فایلهای دلخواه را رد و بدل کنید. این نکته را هم اضافه کنیم که این برنامه قابلیت اتصال به کامپیوترهای مک و ویندوز را داشته و شما را قادر میسازد بصورت بی‌سیم به کامپیوتر خود فایل ارسال کرده و یا از آن فایل دریافت کنید.
یک قابلیت ویژه نیز در لیست ویژگیهای این برنامه به چشم میخورد که در نوع خود بسیار جالب است. این قابلیت که با نام Replicate Phone‌ معرفی شده شما را قادر میسازد که در چند گام ساده تمامی اطلاعات و فایلهای لازم را از گوشی قدیمی به گوشی جدید انتقال دهید که در مواقع ضروری بسیار کاربردی و راهگشاست.

نسخه اندروید مورد نیاز: متغیر با نوع دستگاه
حجم: ۲۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *