معرفی اپ – سلفی گرفتن را برای خود لذت بخش کنید

پاورتل/ Persona: Beauty Camera پرسونا عنوان یک دوربین سلفی و زیبایی می باشد که توسط TICKET TO THE MOON, INC توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر از شما بخواهند که چند قطعه سخت افزاری موجود در اسمارت فون های اندرویدی را نام ببرید بدون شک، دوربین جزو اولین گزینه های ذکر شده می باشد. دلیل اصلی این پاورتل استفاده بسیار زیاد ما از این سخت افزار می باشد. به گونه ای باید بگوییم که یکی از اصلی ترین معیارهای ما نیز برای خرید گوشی های هوشمند دوربین ها هستند. گرچه داشتن یک شاتر قوی تاثیر فوق العاده ای بر کیفیت تصاویر شما می گذارد اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد اهمیت نرم افزاری است که با کمک آن به عکاسی و یا فیلم برداری می پردازید. داشتن یک اپ هوشمند و پر امکانات کمک می کند که از حداکثر توانایی سخت افزاری استفاده کرده و علاوه بر آن تعادلی خاص بین ماژول های چند گانه دوربین ها برقرار کرد. برنامه های دوربین نیز به تنهایی به چندین دسته مختلف تقسیم می شوند. یکی از این دسته ها دوربین های زیبایی است. این دوربین ها به شما عزیزان کمک می کنند که سلفی هایی فوق العاده را بدون هیچ گونه نقصی به ثبت برسانید. در میان بهترین و جدید ترین این دوربین های زیبایی می توان به Persona: Beauty Camera اشاره کرد. این دوربین اجازه می دهد در ثبت سلفی های روزانه تعییراتی شگرف ایجاد کرده و عکس هایی بی نظیر را بدون هیچ گونه نقصی به ثبت برسانید.

تجربه فیلتر های واقع گرایانه در Persona: Beauty Camera
یکی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار Persona: Beauty Camera مجموعه فیلتر های موجود در دیتابیس آن می باشد. این فیلترها که می توان آنها را در دسته فیلترهای واقع گرایانه قرار داد به گونه ای تصاویر شما را تحت تاثیر قرار می دهند که گویی هیچ گونه ویرایشی بر روی آنها صورت نگرفته است. از دیگر نکاتی که استفاده از این فیلترها را جذاب تر می کند، اعمال آنها روی تصاویر به صورت زنده می باشد. این بدان معناست که هر نوع تغییراتی در لحظه صورت گرفته و هیچ گونه نیازی به ویرایش های طولانی مدت و اتلاف وقت نیست.

ماسک های جذاب و سرگرم کننده
نه تنها فیلترهای واقع گرایانه جزو محبوب ترین ویژگی های پرسونا به شمار می روند بلکه از دیگر امکانات و ویژگی های موجود می توان به ماسک های جذاب و سرگرم کننده اشاره کرد. به کمک این ماسک ها کاربران می توانند که تغییراتی خنده دار را در سلفی های خود ایجاد نمایند. به عنوان مثال قادر خواهید بود که تصویر خود را در سنین بالا مشاهده کرده و یا اینکه عکس های تان را به تصاویری کارتونی تبدیل کنید. جدای از دو ماسکی که در مثال ها به آن اشاره کردیم چندین ماسک دیگر نیز در دسترس می باشند.

روتوش خودکار و کاملا اتوماتیک
یکی از دیگر امکاناتی که دوربین های زیبایی و یا اپ های ویرایش تصویر در اختیار کاربران اندرویدی قرار می دهند، قابلیت روتوش تصاویر می باشد. روتوش تصاویر در سلفی ها از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. بارها دیده ایم که در بسیاری از ابزار مشابه این روتوش ها به قدری غیر حرفه ای هستند که به سادگی می توان آنها را تشخیص داد. با این وجود برنامه Persona: Beauty Camera به شما عزیزان کمک می کند که از یک سیستم روتوش خودکار و کاملا حرفه ای نهایت بهره را ببرید. همان گونه که اشاره کردیم روتوش عکس ها توسط پرسونا به صورت کاملا حرفه ای بوده و نمی توان هیچ گونه نقصی در آن مشاهده کرد.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۶.۰ و بالاتر
حجم: ۱۲۹ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *