معرفی اپ – معرفی اپ – بازی/ Join Clash 3D؛ گروهی مبارزه کنید

Join Clash 3D – به گروه مبارزها بپیوند نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Supersonic Studios LTD منتشر شده است. استودیو بازی سازی Supersonic Studios LTD پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری مثل Hide ‘N Seek را برای گیمرها منتشر کرده است و با میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی بسیار موفقی را برای خودش به ثبت رسانده است. بازی Join Clash 3D یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که با عبور از مرز ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ دانلود به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های این استودیو بازی سازی تبدیل شده است. استقبال استثنایی گیمرها از این بازی گویای همه چیز است. در این بازی تجربه ای خواهید داشت که مشابه آن در هیچ بازی دیگری وجود ندارد. بدون هیچگونه اتلاف وقت، Join Clash 3D شما را وارد کمپین خودش می کند. در این بازی شما کنترل یک قهرمان مبارز را به عهده می گیرید و سعی می کنید در مرحله های مختلف قهرمانان مبارز دیگر را به گروه مبارز خودتان وارد کنید و پس از عبور از موانع و تله های هر مرحله، با رقیبتان مبارزه کنید. پیروزی شما در مبارزات به توانایی تان در وارد کردن قهرمانان مبارز به گروه مبارزتان بستگی دارد. هرچقدر که زرنگ تر باشید و بتوانید قهرمانان مبارز بیشتری وارد گروه مبارزتان کنید، شانس پیروزی شما هم بیشتر می‌شود. در مبارزه نهایی، اگر بتوانید رقیب تان را شکست دهید و باس ها را از پیش رو بردارید، قلعه آنها را تسخیر می کنید و پیروزی خودتان را جشن می گیرید.

در بازی Join Clash 3D، با هر پیروزی می توانید سکه طلا دریافت کنید و قهرمانان مبارز تان را ارتقاء‌ دهید تا قدرت بیشتری پیدا کنند و شکست ناپذیر شوند. همچنین، با استفاده از سکه طلا می توانید اسکین های جدید آنلاک کنید و ظاهر کاراکترها را تغییر دهید. از لحاظ محتوایی، مرحله ها دارای تنوع خوبی هستند و علاوه بر مرحله های اصلی، مرحله های بونس هم در بازی وجود دارد که به شما کمک می کند سکه طلا به دست بیاورید. درجه سختی مرحله ها حالت افزایشی دارد و هر مرحله از مرحله قبلی دشوارتر خواهد بود و چالش های جدیدی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. از لحاظ بصری، فضای گرافیکی بازی استایل مینی مالیستی دارد. جهان بازی طراحی هنری بسیار ساده ای دارد و کاراکترها آدمکهای استیکمنی هستند. از لحاظ شنیداری، صداگذاری ها و افکت های صوتی عالی هستند و به نوبه خودشان جذابیت های بازی را چند برابر می کنند. از لحاظ پرفورمنس، گیم پلی بازی بدون نقص و کاملاً روان است و کنترل های لمسی بازی بسیار ریسپانسیو هستند. تنها کافی است انگشت تان را روی صفحه نمایش قرار دهید تا حرکت شما آغاز شود و وقتی که خواستید بایستید، به سادگی انگشت تان را بردارید. برای رفتن به چپ و راست هم می توانید انگشت تان را روی صفحه نمایش به جهت دلخواه حرکت دهید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۶۶ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *