معرفی اپ – مهارت‌های بسکتبالی یاد بگیرید

در این جا یک برنامه برای همه بسکتبالیست‌های مشتاق وجود دارد که به دنبال تقویت مهارت‌های خود و یادگیری چند ترفند جدید هستند. Basketball Blueprint همه چیزهایی را که برای بهبود بازی خود باید بدانید را در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه دارای یک طرح ساده و کاربردی با بیش از ۱۴۰ تمرین و بیش از ۵۰ بازی مختلف برای تمرین است.

شما می‌توانید تمرین‌هایی را برای حرکات پا، شوت‌زنی، ریباند، پاس دادن، دفاع تیمی، دفاع انفرادی و جابجایی توپ مشاهده کنید که همه آن‌ها در دسته‌های جداگانه نیز دسته‌بندی شده‌اند. در این اپلیکیشن آموزش‌های ویدیویی و دستورالعمل‌های گام به گام و حتی نمودارهایی وجود دارد که به شما در درک و تسلط بر یک مهارت کمک می‌کنند. استفاده از این برنامه تقریباً مثل داشتن یک مربی مجازی است.

اگر به‌ دنبال بهتر کردن بازی‌های خود به‌ عنوان یک تیم هستید، طیف گسترده‌ای از بازی‌ها وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا کتاب بازی توصیفی خود را بسازید. بهترین بخش این است که می‌توانید بازی‌های خود را بسازید، ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید تا بعداً باز هم به آن‌ها مراجعه کنید. تمام نکات، آموزش‌ها و بازی‌ها از پروفایل‌های بسیار محبوب در دنیای بسکتبال، از جمله Hubie Brown و Bob Hurley در این برنامه آمده‌اند.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۰.۳ و بالاتر
حجم: ۹.۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *