معرفی اپ – واتس اپ را پر از استیکر کنید

پیام رسان ها از جمله محبوب ترین و پر استفاده ترین نوع برنامه ها هستند و روی اغلب گوشی ها می توان حداقل یکی از آنها را پیدا کرد. بعضی از پیام رسان ها مثل واتس اپ کاربران میلیاردی دارند و در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. واتس اپ به دلیل امکانات فوق العاده ای که ارائه می دهد به چنین موفقیتی دست پیدا کرده است. یکی از این امکانات قابلیت استفاده از استیکرها در هنگام چت کردن است. استیکرها تصویرهایی هستند که همانند ایموجی‌ها برای بیان احساسات مورد استفاده قرار می‌گیرد. واتس اپ امکان استفاده از استیکرهای شخصی را فراهم کرده است و کاربران می توانند استیکرهای خود را ساخته و در این پیام رسان مورد استفاده قرار دهند. همین باعث شده تا استیکرهای بسیاری برای این پیام رسان ایجاد شود. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که با استفاده از آن میتوانید به مجموعه عظیمی از استیکر های واتس اپ اندروید به صورت یکجا دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز استیکرهای خود را طراحی و استفاده کنید.

Stickify: Stickers for WhatsApp عنوان یک اپلیکیشن برای دسترسی به مجموعه کامل استیکرهای واتس و ساخت استیکر با استفاده از عکس، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Stickify توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. برای یافتن استیکر های مورد نیاز در این برنامه تنها کافیست تا در قسمت جستجو موضوع دلخواه خود را جستجو کنید تا استیکرهای مربوط به آن نمایش داده شود. البته در صفحه اصلی برنامه نیز استیکرهای پر استفاده به نمایش درمی آیند. پس از انتخاب، می توانید استیکر را دانلود کرده و با زدن یک دکمه آن را به واتس اپ خود اضافه کنید. این استیکرها قابلیت اشتراک گذاری با دیگران را دارند و با فرستادن یک پیام حاوی این استیکرها می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. امکان ساخت استیکر نیز با این برنامه وجود دارد برای این کار می توانید تصاویر مورد نظر خود را به برنامه وارد کرده و بر روی آنها نوشته، ایموجی و عناصر دیگر را اضافه کرده و در نهایت آن را به صورت یک پک استیکر ذخیره نمایید استیکرهایی که ساخته اید را نیز می توانید با دیگران به اشتراک بگذارید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Stickify: Stickers for WhatsApp:

دسترسی به مجموعه ی عظیمی از استیکرهای واتس اپ
دانلود رایگان پک های استیکر
اضافه شدن آسان استیکرها به واتس اپ
امکان اشتراک گذاری استیکر ها با دیگران
قابلیت ساخت استیکر با اضافه کردن نوشته، ایموجی و … به تصاویر
قابلیت استفاده از عکس های آنلاین و عکس های موجود در حافظه گوشی برای ساخت استیکر

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۲۸ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *