معرفی اپ – ویجتی که شما را به سالهای نه چندان دور می‌برد

پاورتل/ ویجت HTC – اچ تی سی ساعت و وضعیت آب و هوا را کاملا شبیه به گجت‌های قدیمی شرکت HTC روی گوشی هوشمند شما اعمال می‌کند.

تا حدود چند سال پیش، شرکت HTC برای ساخت یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند معروف بود؛ سری‌های Desire و One بدون شک از پرطرفدارترین دستگاه‌های زمان خود بودند که پرچمداران آن‌ها، حتی امروزه نیز مورد استفاده برخی از کاربران علاقه‌مند قرار می‌گیرد.

با این وجود یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی‌های HTC، محیط کاربری و یا نرم افزار آن است که به نام HTC Sense و بر پایه اندروید طراحی شده بود. همچنین یکی از نشانه‌های یک گوشی اچ تی سی، داشتن ویجت مخصوص ساعت و وضعیت آب و هوا بود؛ به نحوی که تنها با دیدن آن، افراد متوجه برند گوشی می‌شدند. اما امروزه که این شرکت از ساخت گوشی‌های هوشمند کناره‌گیری کرده، جالب است بدانید که شما تنها با نصب یک ویجت، می‌توانید این ساعت مخصوص را در گوشی خود داشته باشید!

این ویجت که Sense Flip نام دارد، دقیقا همان ساعت و وضعیت آب و هوا مخصوص HTC را به گوشی شما اضافه می‌کند. برای راه‌اندازی آن، تنها کافیست تا در منو اصلی گوشی خود، یک لمس طولانی روی صفحه داشته باشید و در منو جدید گزینه Widgets را پاورتل کنید. حال ویجت مخصوص Sense Flip را پیدا کرده و آن را روی صفحه گوشی خود قرار دهید. با زدن روی علامت آب و هوا، به صفحه کامل‌تری از گزارش چند روز پیش رو و گذشته خواهید رفت. همچنین با زدن روی علامت ساعت، منو تنظیمات ساعت گوشی برای شما باز خواهد شد.

در آخر نیز لازم است اشاره کنیم که اگر مدل مدرن‌تر این ساعت را خواستید، می‌توانید نسخه دوم این ویجت به نام Sense Flip V2 را هم دریافت کنید که به همان طریق نصب و راه‌اندازی می‌شود.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۲۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *