معرفی اپ – ۱۰ بازی برتر سرویس PS Now

گیم اسکن/امروزه رقابت بین سونی و مایکروسافت بالا گرفته و یکی از این میدان‌های نبرد، سرویس‌های بازی بر مبنای خدمات است. برنامه بازی بر مبنای خدمات سونی، PS Now نام دارد که هنوز خیلی راه دارد تا به پای گیم پس مایکروسافت برسد؛ زیرا بازی‌های انحصاری ایکس باکس در همان روز اول عرضه به گیم پس اضافه می‌شوند. از طرفی دیگر هم بازی‌های بزرگ و نامدار بیشتری در گیم پس وجود دارند. اما PS Now هم مزایای خود را دارد. برای مثال، هزینه خرید اشتراک یک‌ساله PS Now کمتر است.

لیست بازی‌ها در https://gamescan.net/?p=68124

به‌طور کلی، شاید تعداد بازی‌های بزرگ و با کیفیت PS Now کمتر از رقیب باشد. ولی در این میان، بازی‌های خیلی خوش ساختی هم پیدا می‌شوند که ده مورد از برترین‌های آنان را در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که در این مقاله، تنها به بازی‌هایی که برای پلی‌استیشن ۴ تولید شده‌اند اشاره می‌کنیم که هم قابل دانلود هستند و هم به صورت دائم روی سرویس PS Now حضور خواهند داشت.

نسخه پنجم «متال گیر سالید» فارغ از تمام حاشیه‌هایی که آن را احاطه کرده، بازی خوبی است. اما از همان خوب فراتر نمی‌رود. در واقع برخلاف نظر طرفداران دوآتشه کوجیما نه بازی خیلی شگفت انگیز است و نه ایراد خیلی مهمی دارد. به غیر از داستان بازی که نصفه و نیمه به نظر می‌رسد، با یک اکشن مخفیانه خیلی نرم و خوش دست طرف هستیم که در محیط‌هایی خالی و کم جزییات اجرا می‌شود. در واقع، کوجیما با جهان باز کردن این نسخه از سری متال گیر خواسته چیزهایی را امتحان کند که به قد و قواره سری متال گیر نمی‌خورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *