معرفی اپ – ۳۳ زبان زنده دنیا را بیاموزید

روزانه با برنامه Learn 33 Languages – Mondly زبان های گوناگون را با درس های رایگان بیاموزید. در عرض چند دقیقه شروع به حفظ کردن کلمات اصلی، تشکیل جملات، یادگیری عبارات و شرکت در مکالمات خواهید کرد. درس های سرگرم کننده زبان واژگان، گرامر و تلفظ، یادگیری زبان شما را بهبود می بخشد که مشابه آن را در هیچ برنامه دیگری ندیده اید.
مهم نیست شما کاربر مبتدی و صفر هستید و میخواهید آموزش یک زبان را از پایه و مقدماتی آغاز کنید یا کاربر حرفه ای هستید، تنها برای یکبار مسافرت به یک کشور میخواهید کمی از زبان آن کشور را بیاموزید یا تاجر هستید و میخواهید به صورت حرفه ای زبان آنجا را یاد گرفته و مکالمه حرفه ای داشته باشید. برنامه Mondly عالی کار می کند و به صورت پویا مطابق با نیازهای شما تنظیم می شود.

یادگیری فارسی، اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، روسی، انگلیسی آمریکایی، سوئدی، کره ای، ژاپنی، چینی، عربی، یونانی، رومانیایی، ویتنامی، اندونزیایی، هندی، اوکراینی، مجارستانی، چکی، کرواتی، فنلاندی، آفریکانس، تایلندی، ترکی استانبولی، بنگالی، لاتین، اسلواکی، تاگالوگ و اردو به صورت رایگان.

تمرین‌های زبانی برای ریدینگ، لیسینینگ، رایتینگ و اسپیکینگ را کاوش کنید، که با فرهنگ لغت، صیغه فعل و فن‌آوری پیشرفته تشخیص گفتار تقویت شده است – احساس می‌کنید که معلم خصوصی خود را در جیب خود داشته باشید. Mondly بهترین اپلیکیشن آموزش زبان های مختلف اندروید می باشد.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: متغیر با نوع دستگاه
حجم: متغیر با نوع دستگاه

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *