معرفی اپ – Agent Action – Spy Shooter؛ مامور ویژه سازمان ملل

Agent Action – مأمور عملیات ویژه عنوانی اکشن و جذاب از یک بازی دیگر از استودیوی SayGames در سبک آرکید است که مثل همه بازی های این شرکت به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای عرضه شده است. این استودیوی بازی سازی به خاطر ساخت و طراحی بازی‌های کم‌حجم و آرکید در قالب سبک‌های مختلف به شهرت رسیده است و باید گفت که این شرکت طرفداران مختلفی در سبک‌ها و ژانرهای مختلف دارد. اگرچه سبک و سیاق و موضوعات این بازی‌ها متفاوت هستند، اما محوریت اصلی تمام آنها سرگرم کننده بودن و تفننی بودنشان است و از این لحاظ باید گفت که SayGames حسابی حرفه ای عمل می کند. اگر شما از علاقه مندان بازی های تفننی با محوریت اکشن و تیراندازی هستید، بهتر است بازی که قصد معرفی آن را داریم از دست ندهید. بازی مورد نظر ما Agent Action نام دارد و یک عنوان اکشن از دسته بازی های آرکید و تفننی است.

در بازی Agent Action شما در نقش مأمورین ویژه و منتخب سازمان ملل هستید که برای مأموریتی بزرگ و خطرناک انتخاب شده اند. شما می توانید قبل از شروع هر مرحله از بازی شخصیت مورد نظر را تغییر دهید و از بین چندین و چند قهرمان، گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگرچه این شخصیت ها ویژگی های خیلی خاصی ندارند و صرفاً ظاهر آنها متفاوت است، اما یک فرق اصلی در بین آنها دیده می شود و آن هم سلاح های منحصر به فردشان است. با انتخاب هر شخصیت یک سلاح مخصوص در اختیار خواهید داشت. هدف این مأمورین پیدا کردن و متوقف کردن یک شخص شیطان صفت به نام Dr. EVILZ است که تصمیم دارد تا کل دنیا را با کمک سلاح های اتمی نابود کند. این شخصیت یک ارتش ساخته و برای رسیدن به او نمی توان به صورت حمله نظامی اقدام کرد. بنابراین شما باید به صورت مخفیانه و در قالب یک تیم یک نفره به سراغ این شخص بروید و با نابود کردن نیروهای او و پیدا کردن او، به این قائله پایان دهید. فراموش نکنید که شما تنها امید برای انسان ها هستید پس هرچه در توان دارید را به کار بگیرید تا این فرد دیوانه را دستگیر و نابود کنید. در بازی Agent Action ده ها سلاح در کلاس بندی های مختلف وجود دارد. سبک کلی بازی بسیار ساده اما به مقدار قابل توجهی هیجان انگیز است. در این بازی شما باید سنگر بگیرید، هدف گیری کنید، شلیک کنید و مجدداً سنگر بگیرید. کل کار شما نگه داشتن انگشت روی صفحه است. به محض اینکه این کار را کنید، شخصیت بازی از حالت دفاعی و سنگر خارج شده و شروع به تیراندازی به هدف های مشخص می کند. بازی Agent Action با گرافیک ساده و بهینه شده خود حجم خیلی مناسبی برای یک بازی مهیج و اکشن دارد.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۵۳ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *