معرفی اپ – Air Combat Pilot؛ نبردهای جنگ جهانی دوم را جدی‌تر تجربه کنید

پاورتل/ بازی‌های مختلف اندرویدی می‌توانند به شما امکان انجام کارهای مختلف را بدهند. در بازی‌های شبیه سازی اندرویدی می توانید به راحتی انجام کارهای مختلف مانند خلبانی یک هواپیما را تجربه کرده و لذت ببرید.

بازی Air Combat Pilot WW2 Pacific یک بازی شبیه سازی بسیار جذاب است که توسط استودیو بازی سازی eV Interactive LLC‏ ساخته و منتشر شده است. همان طور که از نام این بازی جذاب نیز پیداست شما می توانید در آن نبرد های هوایی هیجان انگیزی را در جنگ جهانی دوم تجربه کنید. شما وارد اقیانوسی بزرگ خواهید شد و باید مبارزات جذابی را انجام دهید. انواع هواپیماهای جنگی در بازی وجود خواهند داشت و می توانید به راحتی هر کدام از آنها را پاورتل کرده و با آنها وارد مبارزه شوید. شما باید از روی سکوی کشتی های بزرگ جنگی بلند شده و بیشترین میزان تسلیحات را با خود حمل کنید تا بتوانید از آنها در برابر دشمنان خود استفاده کنید.

همان‌طور که گفته شد بازی Air Combat Pilot WW2 Pacific یک بازی شبیه سازی بسیار جذاب برای اندروید است که با نصب و اجرای آن می توانید وارد مبارزاتی هیجان انگیز و جذاب شوید. شما می‌توانید هواپیماهای مختلف کلاسیک را پاورتل کرده و وارد میدان نبرد شوید. در ماموریت‌های چالش برانگیز مختلف خود با هدف‌های متحرک و ثابت رو به رو خواهید شد و باید با استفاده از موشک‌ها و بمب‌های خود به سرعت آنها را مورد هدف قرار دهید. بازی از طراحی بسیار خوبی برخوردار می باشد و گرافیک سه بعدی مناسبی را به شما ارائه می‌کند.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۶.۰ و بالاتر
حجم: ۲۲۷ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *