معرفی اپ – Armajet: PvP Team Shooter؛ مهارت خود را به نمایش بگذارید

پاورتل/ Armajet – آرماجت نام یک بازی اکشن و ساده اما در عین حال بسیار خوش ساخت، سرگرم کننده و مهیج می باشد که به شکل آنلاین و در قالب یک بازی رقابتی و مبارزه ای تهیه و تولید شده است.

این بازی به وسیله استودیوی آمریکایی Super Bit Machine تولید و عرضه شده است. Armajet در حقیقت یک بازی در سبک fast-paced action می باشد که کلیت آن به صورت آنلاین اجرا می شود. آرماجت یک عنوان کراس پلتفرم است که ابتدا برای کامپیوترهای خانگی (از طریق فروشگاه استیم) منتشر شد و سپس نسخه ای پورت شده و بازسازی شده از آن برای سیستم عامل های موبایلی از جمله اندروید به انتشار رسید. معمولاً چنین بازی هایی سرورهایی جداگانه برای هر پلتفرم دارند اما آرماجت این قابلیت را برای بازیکنان فراهم کرده تا با یک حساب کاربری در هر سیستم عاملی که می خواهند این بازی را انجام داده و پروفایل خود را در تمام این پلتفرم ها به طور یکسان در اختیار داشته باشند. همچنین این مسئله باعث شده تا مدت زمان شروع هر بازی نیز به خاطر ازدحام بازیکنان بسیار کمتر از حالت عادی باشد. به نقل از سازندگان، بازی Armajet یک بازی بر پایه مهارت و توانایی های بازیکنان است و برخلاف اغلب بازی های دیگر، از نوع PTW یا Pay to Win که در آن ها برای کسب موفقیت می بایست با پول واقعی اقدام به خرید آیتم های گوناگون کنید نیست. با توجه به اینکه خود این بازی نیز دارای یک فروشگاه داخلی برای خرید موارد گوناگون با قابلیت پرداخت درون برنامه ای است، اینکه تا چه حد این ادعا واقعیت دارد مشخص نیست. با این حال چیزی که مشخص است این است که هرچه بازیکنان زمان بیشتری را در Armajet بگذرانند قوی تر شده و کمتر از بازیکنان معمولی دیگر به خرید آیتم ها نیازمند خواهد شد.

در بازی Armajet شما وارد رقابت هایی ۴ به ۴ به صورت تیمی می شوید و یا اگر خواستید می توانید به صورت انفرادی در رقابت هایی غیرگروهی شرکت کنید. بازی های گروهی که هر کدام دست های ۳ دقیقه ای هستند، شامل نبردهای نوع Team Deathmatch می باشند. در این بازی شما باید به همراه ۳ هم تیمی در مقابل ۴ حریف قرار گرفته و سعی کنید در ۳ دقیقه بیشترین امتیاز را از طریق کشتار رقبا به دست بیاورید. با هر بار کشته شدن بعد از چند لحظه مجدداً وارد میدان نبرد می شوید. بازی آرماجت بخش های دیگری نیز از جمله Fuel Frenzy و Battle Ball با مکانیزم های متفاوت می باشد. از نظر گرافیکی این بازی با طراحی ها دو و نیم بعدی خود جزو بازی های نسبتاً سبک و ساده به حساب می رود اما گیم پلی غنی و بسیار مهیج آن هرگونه فرضیه ای راجع به ساده بودن این بازی را از بین می برد. در Armajet شما می توانید شخصیت قهرمان خود را از بین شخصیت های مختلف پاورتل کرده و با پول و امتیاز اقدام به ارتقاء و سفارشی سازی آن شخصیت کنید. افکت های گرافیکی بازی در کنار گیم پلی داینامیک، Armajet را به یکی از جذاب ترین بازی های سبک اکشن و آنلاین تبدیل کرده است.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۶.۰ و بالاتر
حجم: ۱۶۹ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *